د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 15:22

محدودیت‌های کرونایی پاوه اعلام شد/ دادستان: نیاز باشد ورودی‌های شهر مسدود می‌شود

محدودیت‌های کرونایی پاوه اعلام شد/ دادستان: نیاز باشد ورودی‌های شهر مسدود می‌شود

به گزارش سلام پاوه:دادستان پاوه با تشریح جزییات محدودیت‌های کرونایی گفت: در صورت لزوم ورودی‌های شهرستان نیز مسدود خواهد شد. نوید صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت ؛ با توجه به شیوع بحرانی ویروس کرونا و اعلام تعطیلی ادارات دولتی شهرستان پاوه و نیز محدودیت های اعمال شده برای برخی صنوف و […]

به گزارش سلام پاوه:دادستان پاوه با تشریح جزییات محدودیت‌های کرونایی گفت: در صورت لزوم ورودی‌های شهرستان نیز مسدود خواهد شد.

نوید صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت ؛ با توجه به شیوع بحرانی ویروس کرونا و اعلام تعطیلی ادارات دولتی شهرستان پاوه و نیز محدودیت های اعمال شده برای برخی صنوف و مشاغل از سوی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا از امروز دوشنبه در صورت مشاهده هرگونه فعالیت صنفی توسط صاحبان مشاغل مذکور و همچنین عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی متصدیان واحدهای صنفی که فعالیت آنان مجاز اعلام شده، ضمن پلمپ واحد صنفی، برای مرتکب نیز به اتهام تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی پرونده قضایی تشکیل می گردد.

وی افزود: از مردم شریف و با فرهنگ شهرستان پاوه نیز تقاضا داریم ضمن همکاری کامل با رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و نیز برگزاری هرگونه مراسمات و میهمانی های خصوصی، خانوادگی و نیز تجمع و دورهمی در معابر سطح شهر، میادین و تفرجگاه‌ها اکیداً اجتناب نمایند.

صحرایی ادامه داد و گفت : کادر بهداشت و درمان شهرستان پاوه با همه‌ی محدودیت ها و کمبود امکانات در حال مجاهدت و خدمت رسانی به مبتلایان ویروس کرونا می باشند و بیش از این با اهمال و بی مبالاتی خود بر زحمات و مشکلات آنان نیفزاییم.

دادستان پاوه افزود؛ در راستای پیگیری حقوق عامه، واحد فوریت های قضایی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با تمام توان در ایام تعطیلات مذکور بر روند صحیح و دقیق اعمال محدودیت ها در شهرستان نظارت خواهد کرد و با متخلفانی که در پی نقض آن باشند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

نوید صحرایی در پایان اظهار داشت : چنانچه لازم باشد در پایان هفته نیز با انسداد ورودی ها از ورود مسافران و گردشگران به شهرستان پاوه ممانعت به عمل می آید. لذا صاحبان و متصدیان مراکز اقامتی خصوصی نیز از اجاره املاک خود به گردشگران جداً خودداری نمایند، در غیر این صورت باید منتظر برخورد قاطع قضایی باشند.

یک پاسخ برای “محدودیت‌های کرونایی پاوه اعلام شد/ دادستان: نیاز باشد ورودی‌های شهر مسدود می‌شود

  • حقیقت گو در تاریخ آبان 5, 1399 گفت:

    با تشکر خدمت دادستان محترم لطفا به فکر ما مردم نوسود هم باشید چه گناهی کردیم که روزانه کلی کوله بر و ماشین سنگین که خاک مملکت رو میفروشن به مرز شوشمی میان جناب فرماندار چرا مرز شوشمی رو مستثنی کردن