ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 17:15

اهدای دوازده میلیارد ریال توسط نیکوکار تهرانی جهت ساخت مدرسه در روستای هانی گرمله بخش نوسود

اهدای دوازده میلیارد ریال توسط نیکوکار تهرانی جهت ساخت مدرسه در روستای هانی گرمله بخش نوسود

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود از اهدای دوازده میلیارد ریال کمک نیکوکار تهرانی جهت ساخت مدرسه در روستای صفر مرزی  روستای هانی گرمله بخش نوسود خبر داد. نجیب ویسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: نیکوکار نیک اندیش اهل تهران با اهدای دوازده میلیارد ریال جهت ساخت مدرسه در […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود از اهدای دوازده میلیارد ریال کمک نیکوکار تهرانی جهت ساخت مدرسه در روستای صفر مرزی  روستای هانی گرمله بخش نوسود خبر داد.

نجیب ویسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: نیکوکار نیک اندیش اهل تهران با اهدای دوازده میلیارد ریال جهت ساخت مدرسه در روستای صفر مرزی هانی گرمله موجب خرسندی مردم منطقه نوسود،بویژه مردم روستای مرزی هانی گرمله و دانش آموزان عزیز این دیار شد.

وی افزود: این آموزشگاه داری ۶ کلاس درس می باشد که در آینده نزدیک عملیات احداث آن پس از مراحل اداری شروع خواهد شد.

نجیب ویسی به اسناد آیه شریفه إِنْ تُقْرِضُوا اللَّهَ قَرْضاً حَسَناً یُضاعِفْهُ لَکُمْ وَ یَغْفِرْ لَکُمْ وَ اللَّهُ شَکُورٌ حَلِیمٌ بیان داشت: نیکویی، انفاق و احسان موهبتی است که خداوند منان به هر کسی را نصیب نخواهد کرد.آنانکه با روح بلند و سخی طبع ، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو می کنند، به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیزند و گرامی و از بهترین پاداش ها برخوردار خواهند بود.

وی در پایان از مرد شریف و نیکوکار گرامی بابت این محبت بزرگ به دانش آموزان عزیز این مرزوبوم بابت ساخت مدرسه در روستای مرزی هانی گرمله منطقه نوسود از محبت ها و عنایات خویش نسبت به دانش آموزان این منطقه صمیمانه و خالصانه تشکر کرد و از خداوند دانا و وتوانا خیر دنیا و آخرت را از درگاه احدیت برای ایشان مسئلت کرد.