پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 20:28

بررسی ایرادات طرح تفصیلی و جامع شهر پاوه/پیگیری الحاق چهار روستای حاشیه شهر به پاوه

بررسی ایرادات طرح تفصیلی و جامع شهر پاوه/پیگیری الحاق چهار روستای حاشیه شهر به پاوه

به گزارش سلام پاوه : رئیس شورای اسلامی شهر پاوه گفت : در نشست با استاندار کرمانشاه ایرادات طرح تفصیلی و طرح جامع شهر پاوه و موضوع الحاق چهار روستای حاشیه به شهر پاوه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت. سید احسن احمدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : شنبه ۲۲ شهریور […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس شورای اسلامی شهر پاوه گفت : در نشست با استاندار کرمانشاه ایرادات طرح تفصیلی و طرح جامع شهر پاوه و موضوع الحاق چهار روستای حاشیه به شهر پاوه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

سید احسن احمدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : شنبه ۲۲ شهریور ماه اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به همراه شهردار و مسئول دایره فنی شهرداری در جلسه ای با مهندس بازوند استاندار و کارگروه ماده ۵ استان که شامل معاون عمرانی استاندار و مدیر کل مسکن و شهرسازی و کارشناسان و مسئولین مربوطه راس ساعت ۱۶ در سالن جلسات استانداری برگزار گردید .

وی با بیان اینکه این جلسه با محوریت ایرادات وارده به طرح تفضیلی و طرح جامع شهر پاوه بود گفت : طرفین ( کارگروه ماده ۵ و شورا و شهرداری پاوه ) نکته نظرات خود را در حضور استاندار بیان داشتند .

احمدی افزود : دلیل اصلی عدم تصویب طرح تفضیلی شهر پاوه و ممانعت از شروع طرح جدید جامع شهر پاوه بنا به گزارش مطروحه در جلسه توسط کارشناسان استانداری ، تفکیکات و تغییر کاربری ها یی بوده که ضوابط قانونی آن توسط شهرداری وقت پاوه در سنوات گذشته ( حدودآ ۲۲ هکتار ) رعایت نگشته و امروز به معضلی برای شورا و شهرداری و مقامات استان تبدیل گشته است ، که در این خصوص جمع بندی صورت نگرفت و نتیجه گیری در خصوص آن به جلسات بعد موکول گردید .

رئیس شورای شهر پاوه  همچنین گفت :طرح جامع شهر پاوه ده ساله بوده که از تاریخ ۱۳۸۹ شروع و ۱۳۹۹ به پایان میرسد.

سید احسن احمدی افزود : همچنین در این نشست به موضوع الحاق چهار روستای حاشیه شرقی شهر پاوه اشاره و مقرر گشت که معاون استاندار شخصآ در هفته پیش رو پیگیر این موضوع در هئیت دولت باشد .

وی گفت :پیش از این جلسه اعضای شورا شهر در جلسه ای با مسئولین آب منطقه ای استان دغدغه های باغداران شهر پاوه در خصوص کم آبی باغات و نیز پیگیری وجوه خسارات وارده به باغداران و بحث تملیک در مسیر احداثی خط لوله آب هانی کوان در محدوده شهری پاوه و البته احداث دو معبر شهری در کنار خطوط لوله آب و مخزن آب منطقه ای توسط شهرداری را مطالبه نمودند که با موافقت آب منطقه ای همراه گشت.