ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 20:40

دیدار دوستانه فوتبال تیم های “هه لوی هورامان پاوه” و “سردار بوکان” به روایت تصویر

دیدار دوستانه فوتبال تیم های “هه لوی هورامان پاوه” و “سردار بوکان” به روایت تصویر

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت گرامیداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهدای محیط زیست پاوه دیداری دوستانه میان تیم‌های فوتبال “سردار بوکان” و “هه لوی هورامان” پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به پاسداشت یاد شهدای جانباخته حادثه تلخ آتش سوزی بوزین و مره خیل بخش باینگان پاوه عصردیروز دیدار دوستان […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت گرامیداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهدای محیط زیست پاوه دیداری دوستانه میان تیم‌های فوتبال “سردار بوکان” و “هه لوی هورامان” پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به پاسداشت یاد شهدای جانباخته حادثه تلخ آتش سوزی بوزین و مره خیل بخش باینگان پاوه عصردیروز دیدار دوستان فوتبالی بین دو تیم هه لوی هورامان و سردار بوکان در زمین چمن مصنوعی نوریاو پاوه برگزار شد.

در این دیدار زیبا که با استقبال شهروندان روبرو شد دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند. تیم یک دست سبز پوش هه لوی هورامان که زیر نظر مربیان جوان و آینده دار فوتبال پاوه آقایان آروین ولدبیگی و عین الدین رحیمی با جوانان مستعد و آینده دار خود در حالی به مصاف تیم سردار بوکان رفت که یک میهمان ویژه این تیم را در نیمه دوم بازی همراهی کرد.

بختیار رحمانی بازیکن کورد سابق تیم های فولاد خوزستان ، استقلال و صنعت نفت آبادان که بنظر در فصل جدید در تیم ذوب آهن اصفهان توپ خواهد زد در حضوری افتخاری در نیمه دوم تیم هه لوی هورامان را همراهی کرد.

این بازی که از ساعت شانزده و سی دقیقه آغاز شد در رقابتی هیجان انگیز در حالی که می رفت با تساوی یک بر یک در پایان نیمه اول به پایان برسد با شوطی محکم از سوی بازیکنان سردار بوکان با نتیجه دو بر یک به پایان رسید . در ادامه تیم هه لوی هورامان بازی را تهاجمی آغاز کرد و توانست با یک گل زیبا نتیجه را به تساوی بکشد. در ادامه تیر دروازه دوبار مانع گلزنی بازیکنان تیم هه لوی هورامان شد و بازی برخلاف جریان بازی با گل تیم سردار بوکان ۳ بر ۲ شد.

هجوم تیم هه لوی هورامان ادامه پیدا کرد و ضربه ایستگاهی زیبای بختیار رحمانی را مدافع تیم بوکان از روی خط دروازه برگردانند اما این پایان کار نبود و رحمانی با یک پاس عمقی زیبا در جناح راست تیم بوکان مهاجم هورامان را صاحب توپ کرد و بازی در دقایق پایانی با گلی زیبا سه بر سه به تساوی رسید.

 

 

یک پاسخ برای “دیدار دوستانه فوتبال تیم های “هه لوی هورامان پاوه” و “سردار بوکان” به روایت تصویر

  • سعیدیانی در تاریخ شهریور 25, 1399 گفت:

    با تشکر از گزارش زیبا و مستند شما . امید است فوتبال پاوه دوباره زنده شود و در مجامع ورزشی خوش بدرخشد.