د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 20:24

هشدار دادستان پاوه در خصوص وضعیت نامطلوب دفع فاضلاب و پسماند در برخی از نقاط شهرستان

هشدار دادستان پاوه در خصوص وضعیت نامطلوب دفع فاضلاب و پسماند در برخی از نقاط شهرستان

به گزارش سلام پاوه:دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت ؛ وضعیت دفع فاضلاب و پسماند در بسیاری از مناطق و اغلب روستاهای پاوه مطلوب و قابل قبول نیست. نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: بررسی ها نشان می دهد که رهاسازی و جاری شدن فاضلاب در روستاها و باغات سطح […]

به گزارش سلام پاوه:دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت ؛ وضعیت دفع فاضلاب و پسماند در بسیاری از مناطق و اغلب روستاهای پاوه مطلوب و قابل قبول نیست.

نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: بررسی ها نشان می دهد که رهاسازی و جاری شدن فاضلاب در روستاها و باغات سطح شهرستان پاوه از سنوات گذشته تا کنون باعث مشکلات عدیده بهداشتی و نارضایتی شدید اهالی این مناطق گردیده است که قطعاً از مصادیق بارز تضییع و نقض حقوق عامه است و دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با جدیت و در راستای احقاق حقوق عامه این مسئله را تا حصول نتیجه ی مطلوب پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد که باغات و اراضی مشجر متعلق به مردم که حاصل دسترنج و زحمات سالیان متمادی است، قربانی اهمال و قصور گردد.

صحرایی ادامه داد: اداره آب و فاضلاب شهرستان پاوه مکلف است در اسرع وقت، ضمن بررسی دقیق موضوع و با همکاری سایر ادارات ذیربط و دهیاری ها، با ارائه راهکارهای کارشناسی شده نسبت به رفع مشکلات ناشی از دفع پساب ها و فاضلاب اقدام کند.

بدیهی است پیشگیری از بروز فجایعی مانند آنچه که اخیراً به دلیل آلودگی آب شرب در شهرستان ثلاث باباجانی اتفاق افتاد می بایست در اولویت کار ادارات ذیربط به ویژه آب و فاضلاب قرار گیرد و هیچ عذر و بهانه ای در این خصوص پذیرفتنی نخواهد بود.

یک پاسخ برای “هشدار دادستان پاوه در خصوص وضعیت نامطلوب دفع فاضلاب و پسماند در برخی از نقاط شهرستان

  • ناشناس در تاریخ شهریور 21, 1399 گفت:

    سلام وخسته نباشید واینکه مسئولی برای اولین بارساز مخالفت این موضوع به صدادرآوردممنوم ودستمریزادوخوش آمدگویی ایشان وپی گیری این مهم ا ایشان شایسته تقدیر وتشکراست درواقع خانقاه نسبت به سایرروستاها دراین بابت که منجربه چاه فاضلاب پاوه تبدیل شده ازدیده ی هیچ کس پنهان نیست جاداردکه اردادستان محترم تشکر کنم