پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 09:21

رعد و برق ۱۴ راس دام را در شهرستان پاوه تلف کرد/تصاویر

رعد و برق ۱۴ راس دام را در شهرستان پاوه تلف کرد/تصاویر

به گزارش سلام پاوه: کارشناس ارزیاب خسارت دام بانک کشاورزی پاوه گفت ؛ رعد برق عصر دیروز شهرستان پاوه در منطقه میگوره بانه وره ۱۴ راس گاو و گوساله را تلف کرد. سیروان میرآبادی در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛باتوجه به رعد و برق بعدازظهردیروز در مراتع منطقه میگوره تعداد ١۴راس گاو […]

به گزارش سلام پاوه: کارشناس ارزیاب خسارت دام بانک کشاورزی پاوه گفت ؛ رعد برق عصر دیروز شهرستان پاوه در منطقه میگوره بانه وره ۱۴ راس گاو و گوساله را تلف کرد.

سیروان میرآبادی در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛باتوجه به رعد و برق بعدازظهردیروز در مراتع منطقه میگوره تعداد ١۴راس گاو وگوساله تلف شد‌‌ که جهت بررسی موضوع در منطقه حضور پیدا کردیم .

وی افزود؛ با توجه به اینکه تعدادی از این دامداران دارای بیمه بوده اند که به محض اطلاع دامداران خسارت دیده به صندوق بیمه بانک کشاورزی ارزیاب صندوق بیمه به همراه نماینده دامپزشکی شهرستان به محل وقوع خسارت مراجعه نموده اند.که در صورت داشتن بیمه نامه معتبر ، صندوق بیمه بانک کشاورزی نسبت به پرداخت غرامت اقدام خواهد نمود.

میرآبادی گفت ؛ با توجه به احتمال تکرار چنین حوادثی از دامداران سطح شهرستان درخواست میکنیم که با توجه به اینکه صندوق بیمه کشاورزی یک صندوق دولتی و حمایتی می باشد نسبت به بیمه دامهای خود اقدام نمایند که در صورت بروز چنین حوادثی امکان پرداخت غرامت را داشته باشیم.