د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 22:32

چاپ دوم ترجمه اشعار دوبیتی های باباطاهر همدانی اثر “مرحوم باقی شفیعی” به بازار آمد

چاپ دوم ترجمه اشعار دوبیتی های باباطاهر همدانی اثر “مرحوم باقی شفیعی” به بازار آمد

به گزارش سلام پاوه : مدیر موسسه انتشاراتی ئارو در پاوه از چاپ دوم کتاب شعر ترجمه دوبیتی های باباطاهر همدانی که توسط مرحوم کاکه باقی شفیعی «سەیاڏ پاوەای» به هورامی ترجمه شده بود خبر داد. عدنان مرادی در گفت وگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : کتاب ترجمه دوبیتی های باباطاهر همدانی توسط […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر موسسه انتشاراتی ئارو در پاوه از چاپ دوم کتاب شعر ترجمه دوبیتی های باباطاهر همدانی که توسط مرحوم کاکه باقی شفیعی «سەیاڏ پاوەای» به هورامی ترجمه شده بود خبر داد.

عدنان مرادی در گفت وگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : کتاب ترجمه دوبیتی های باباطاهر همدانی توسط مرحوم کاک باقی در سال ٨۴ به چاپ رسید و خیلی زود مورد استقبال قرار گرفت و نایاب گردید.

وی افزود :با مراجعه  مرحوم کاک باقی به دفتر انتشارات ئارۆ قرار شد که کتاب به چاپ دوم برسد اما متاسفانه مرگ امان نداد و کار انتشار آن به تعویق افتاد اما با پیگیری دختر ایشان خانم چنور شفیعی کار چاپ و انتشار کتاب به سرانجام رسید.

مرادی در خصوص این کتاب شعر گفت : این کتاب در ٨٧ صفحه و در اندازه رقعی و توسط انتشارات ئارۆ در مرداد ماه ٩٩ به چاپ رسید و اکنون در بازار موجود است.

مدیر انتشارات ئارو افزود :ویراستاری کتاب را خانم چنور شفیعی انجام دادە و با هماهنگی مرحوم باقی شفیعی کار تایپ کتاب را کاک طارق خالدینیا انجام دادە اند صحفەآرایی و دیزاین کتاب و طرح جلد کتاب را موسسە انتشارات ئارۆ عهدە دار بودە است.

عدنان مرادی در پایان گفت : این کتاب در کتاب فروشی های سطح شهر پاوە و سنندج قابل تهیه بودە و نیز علاقمندان جهت خرید پستی کتاب می توانند با شمارە تلفن ۰۹۲۲۹۰۰۶۴۲۶ تماس حاصل فرمایند.