پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 22:41

پایان ماراتن کنکور سراسری در پاوه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی/ گزارش تصویری

پایان ماراتن کنکور سراسری در پاوه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : ماراتن بزرگ کنکور سراسری ۱۳۹۹ به همت نزدیک به ۳۰۰ نفر از عوامل اجرایی آموزش و پرورش شهرستان پاوه با رعایت تمامی  پروتکلهای بهداشتی به پایان رسید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :بالاخره کنکور امسال در شرایط کرونایی برگزار شد. این در حالی است که تاخیر در برگزاری کنکور و […]

به گزارش سلام پاوه : ماراتن بزرگ کنکور سراسری ۱۳۹۹ به همت نزدیک به ۳۰۰ نفر از عوامل اجرایی آموزش و پرورش شهرستان پاوه با رعایت تمامی  پروتکلهای بهداشتی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :بالاخره کنکور امسال در شرایط کرونایی برگزار شد. این در حالی است که تاخیر در برگزاری کنکور و کم و کیف این آزمون سرنوشت‌ساز برای همگان به کلاف سر درگم تبدیل شده بود، چون از یک سو داوطلبان نگران از روند برگزاری آزمون‌ها و آینده‌شان بودند. از سوی دیگر نگرانی‌های ناشی از خطرات شیوع کرونا به‌دلیل برگزاری آزمون وجود داشت. با این حال با تلاشهای مسئولان آموزش و پرورش پاوه نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون ، مسئول حفاظت از آزمون و عوامل اجرایی کنکور امسال با رعایت پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی برگزار شد.

تمامی نکات بهداشتی ،فاصله‌گذاری اجتماعی و اهدای ماسک به شکل بسته‌بندی شده برای داوطلبان تدارک دیده شده بود، نکات لازم تذکر داده میشد. کارشناسان بهداشت محیط در حوزه‌های برگزاری آزمون مستقر بودند و اقدامات همچون تب‌سنجی را انجام میدادند.

سرانجام با رقابت بیش از ۱۷۰۰ داوطلب کنکور سراسری در ۱۵ حوزه شهرستان پاوه و مشارکت نزدیک به ۳۰۰ نفر از نیروهای فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان پاوه رقابت کنکور سراسری که در سال جاری با مشکل شیوع بیماری کرونا روبرو بود با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و تلاش شبانه روزی مسئولان برگزاری به نحو احسن برگزار شد.

این رقابت علمی از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه در رشته هنر آغاز شد و سپس در روز پنجشنبه داوطلبان ریاضی و انسانی به رقابت پرداختند . در ادامه در روز جمعه ۳۱ مرداد داوطلبان در رشته تجربی در این کارزار علمی شرکت کردند و پایان ماراتن کنکور رقابت بین داوطلبان زبان خارجه بود. و سرانجام کنکور پر استرس امسال با وجود بیماری کوید ۱۹ به پایان رسید.

 

ضمن عذرخواهی لازم است اعلام کنیم عکسها دریافتی است و از کیفت مطلوب برخوردار نیست .

 

یک پاسخ برای “پایان ماراتن کنکور سراسری در پاوه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی/ گزارش تصویری

  • ناشناس در تاریخ شهریور 2, 1399 گفت:

    افرین به کرونا
    درس نظم و انضباط داد