پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 11:51

برگزاری نماز جمعه پاوه پس از ۶ ماه به روایت دوربین سلام پاوه

برگزاری نماز جمعه پاوه پس از ۶ ماه به روایت دوربین سلام پاوه

به گزارش سلام پاوه :با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، پس از شش ماه تعطیلی نماز جمعه، با حضور پرشور مردم مومن و متدین پاوه نماز جمعه پاوه در محل  مسجد­جامع و به امامت حاج  ماموستا  ملاقادر قادری اقامه شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: نماز جمعه(٣۱ مرداد ماه ۹۹) پاوه با حضوربا شکوه مردم مومن پاوه […]

به گزارش سلام پاوه :با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، پس از شش ماه تعطیلی نماز جمعه، با حضور پرشور مردم مومن و متدین پاوه نماز جمعه پاوه در محل  مسجد­جامع و به امامت حاج  ماموستا  ملاقادر قادری اقامه شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: نماز جمعه(٣۱ مرداد ماه ۹۹) پاوه با حضوربا شکوه مردم مومن پاوه درمحل مسجد­جامع و به امامتحاج ماموستا ملاقادر قادری اقامه شد.

با شیوع ویروس کرونا در جهان و در راستای حفظ سلامتی مردم، بیشتر مراسمات و تجمعات تعطیل گردید. این ویروس منحوس در کشورهای اسلامی نیز مراسمات دینی مسلمانان از جمله حج، جمعه و جماعت را تعطیل کرد.

در کشورمان ایران نیز، از اسفند ماه ۹۸ تقریباً همه مراسمات و تجمعات از جمله نمازهای جمعه تعطیل گردید و به تبع آن در پاوه نیز از روز  جمعه ۱۶ اسفند ۹۸ نماز جمعه، این تجمع مهم و این مراسم وحدت آفرین هفتگی تعطیل شد.

متعاقب تعطیلی نماز جمعه، هر هفته حاج ماموستا ملا قادر قادری همزمان با وقت نمازجمعه بصورت ویدیویی و زنده با مومنین سخن می گفت. پس از سپری شدن شرایط دشوار ماههای گذشته و با عبور از وضعیت قرمز، شرایط، مهیای برگزاری مجدد نمازجمعه گردید. و امروز با استقبال مردم متدین پاوه باری دیگر دربهای مسجد جامع به روی مومنین باز شد و نماز جمعه پاوه اقامه شد.

 

یک پاسخ برای “برگزاری نماز جمعه پاوه پس از ۶ ماه به روایت دوربین سلام پاوه

  • ناشناس در تاریخ شهریور 1, 1399 گفت:

    چه زیبا
    ان شاءالله دعای همه مستجاب وبیماری کرونا هرچه زودتر ریشه کن بشه