پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 04:56

بیش از سه میلیارد ریال برای طرح هادی روستای هانی‌گرمله پاوه اختصاص یافت

بیش از سه میلیارد ریال برای طرح هادی روستای هانی‌گرمله پاوه اختصاص یافت

به گزارش سلام پاوه : مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پاوه گفت: برای تکمیل طرح هادی روستای مرزی «هانی گرمله» این شهرستان سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :آرش رضایی روز سه شنبه در بازدید از روند اجرای طرح هادی این روستا افزود: این اعتبار از محل […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پاوه گفت: برای تکمیل طرح هادی روستای مرزی «هانی گرمله» این شهرستان سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :آرش رضایی روز سه شنبه در بازدید از روند اجرای طرح هادی این روستا افزود: این اعتبار از محل اعتبارات قیر رایگان برای آسفالت و بهسازی پنج هزار متر مربع از معابر روستای هانی گرمله هزینه می شود.

وی با بیان اینکه از سال ۸۸ اجرای طرح هادی در این روستا شروع شده ادامه داد: تاکنون بیش از هفت میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی این روستا و برای تعریض معابر، دیوارچینی و سنگ فرش آن هزینه شده است.

مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پاوه اظهارداشت: از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز اعتباری برای بازنگری طرح هادی روستای هانی گرمله در نظر گرفته شده است.

رضایی اضافه کرد: باتوجه به شرایط خاص جغرافیایی، از چند سال گذشته بازگشت به روستا افزایش پیدا کرده و این مهم موجب شده تا خدمات بهتر و بیشتری به روستا ارایه شود.

وی یادآور شد: روستای هانی گرمله با ۳۵۰ خانوار بیش از ۱۳۰۰ نفر جعیت دارد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.