ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 13:54

رقابت بیش از ۱۷۰۰ داوطلب کنکور سراسری در پاوه/ آمادگی کامل برای برگزاری کنکور

رقابت بیش از ۱۷۰۰ داوطلب کنکور سراسری در پاوه/ آمادگی کامل برای برگزاری کنکور

به گزارش سلام پاوه : سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پاوه از رقابت بیش از یک هزار ۷۰۰ دواطلب در کنکور سراسری ۹۹ و آمادگی کامل این اداره برای برگزاری آن خبر داد. محمد بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: ما در شرایط کرونایی تمام تلاش خود را بکار بسته ایم که رضایت […]

به گزارش سلام پاوه : سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پاوه از رقابت بیش از یک هزار ۷۰۰ دواطلب در کنکور سراسری ۹۹ و آمادگی کامل این اداره برای برگزاری آن خبر داد.

محمد بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: ما در شرایط کرونایی تمام تلاش خود را بکار بسته ایم که رضایت داوطلبان و دانش‌آموزان عزیز را فراهم سازیم و به حول و قوه الهی و رعایت شیوه‌نامه‌ها توانستیم که در برگزاری امتحانات پایه دوازدهم ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان که به صورت حضوری برگزار گردید، عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در این راستا جلسات مختلفی در فرمانداری شهرستان و همچنین با عوامل برگزاری آزمون تشکیل شد و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دیگر شرایط لازم برای برگزاری رقابتی سالم فراهم شده است.

بهرامی اظهار کرد: امسال بدلیل بیماری کرونا و رعایت فاصله، حوزه های امتحانی به ۱۵ حوزه افزایش پیدا کرده و کنکور سراسری نیز از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد در نوبت‌های صبح آغاز می شود و تا یکم شهریورماه ادامه دارد.

وی گفت: در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد در گروه آزمایشی هنر ۷۹ شرکت کننده، روز پنجشنبه ۳۰ مرداد در گروه آزمایشی ریاضی ۱۵۶ داوطلب و علوم انسانی ۴۸۵ داوطلب، روز جمعه ۳۱ مرداد در گروه آزمایشی تجربی ۷۲۸ داوطلب و روز شنبه یکم شهریور در گروه آزمایشی زبان خارجه ۸۹ داوطلب در آزمون سراسری شرکت می‌کنند.

سرپرست آموزش و پرورش در پایان با اشاره به اینکه داوطلبان توجه کنند که به موقع در حوزه امتحانی حضور پیدا کرده و حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند، گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود که از آوردن وسایل اضافه مانند تلفن همراه، کیف‌دستی و… خودداری کنند و کارت ورود به جلسه را پیش از ورود به حوزه آزمون نصب کنند. همچنین از والدین و همراهان داوطلبان خواست که مانع از هر گونه تجمع در اطراف حوزه های برگزاری آزمون شوند .