چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 10:54

آغاز توزیع بسته های غذایی بنیاد مستضعفان در پاوه

آغاز توزیع بسته های غذایی بنیاد مستضعفان در پاوه

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: بسته‌های غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان در محروم‌ترین و دورافتاده‌ترین روستاهای این شهرستان از امروز (جمعه) توزیع می‌شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :ماموستا ملاقادر قادری در آیین توزیع بسته های غذایی در این شهرستان پاوه افزود: با پیگیری های صورت گرفته ۲ هزار بسته غذایی از […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: بسته‌های غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان در محروم‌ترین و دورافتاده‌ترین روستاهای این شهرستان از امروز (جمعه) توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :ماموستا ملاقادر قادری در آیین توزیع بسته های غذایی در این شهرستان پاوه افزود: با پیگیری های صورت گرفته ۲ هزار بسته غذایی از سوی بنیادمستضعفان به شهرستان پاوه وارد شده که ارزش این بسته ها هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: توزیع این بسته ها در میان خانواده های مستمند و بی بضاعت و از آخرین روستای مرزی شهرستان در «هانی گرمله» شروع شده و پس از پایان مناطق روستایی شهرستان در شهر پاوه نیز توزیع خواهد شد.

ماموستا قادری ادامه داد: خوشبختانه بسته های اهدایی به اندازه ای است که خانواده های زیادی را در شهرستان در بر می گیرد و تلاش مجموعه دفتر امام جمعه پاوه این است که این بسته ها در بین نیازمندان از پیش شناسایی شده توزیع شود و امانت دار بنیاد مستضعفان باشیم.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه تلاش های بنیاد مستضعفان، در مقابله با بیماری کرونا و توجه به اقشار آسیب پذیر را ارج می نهیم اظهار داشت: پنجمین بار است که در شهرستان پاوه هدایای ارگان‌های مختلف و مردم نیک اندیش و خیر این شهرستان در بین اقشار کم درآمد و بی بضاعت توزیع می شود.

وی گفت: مصیبت های عدیده ای از جمله ظلم ها و تحریم های آمریکا، بیماری منحوس کرونا، بیکاری و تورم و گرانی بر معیشت مردم تمام کشور و به ویژه منطقه اورامانات تاثیر گذاشته است.

امام جمعه پاوه اضافه کرد: در راستای مقابله با این بیماری و توجه به اقشار مستمند و آسیب پذیر، مردم خیر و ایثارگر کشور خوب به میدان آمدند و پس از توصیه مقام معظم رهبری، این همدلی و مواسات افزایش چشمگیری پیدا کرد که بسیار دلگرم کننده و امیدبخش است.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.