چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 21:11

مراسم تشییع ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

مراسم تشییع ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه : مراسم تشییع پیکر ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه در روستای دولت آباد روانسر با حضور مردم منطقه و مسئولین استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار و پیکر آن مرحوم در منزل ابدیش آرام گرفت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا محمدی از یک هفته […]

به گزارش سلام پاوه : مراسم تشییع پیکر ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه در روستای دولت آباد روانسر با حضور مردم منطقه و مسئولین استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار و پیکر آن مرحوم در منزل ابدیش آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا محمدی از یک هفته قبل به دلیل ناراحتی کبد در بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه بستری بود و امروز براثر این عارضه دارفانی را وداع گفت.

ماموستا محمدی اهل شهرستان روانسر استان کرمانشاه است و از سال ۱۳۷۸ تاکنون امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه را بر عهده دارد.

ماموستا محمدی از موسسین شورای افتاء اهل سنت کرمانشاه است و در سال ۱۳۷۱ با پایان یافتن جنگ تحمیلی در حکمی از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه به امامت جمعه اهل سنت در سرپل‌ذهاب منصوب شد و تا مهر ۷۷ در این شهر به انجام مسؤولیت دینی و فرهنگی خویش اشتغال داشت.

ماموستا محمدی همچنین از سال ۱۳۷۸ نیز تاکنون به عنوان امام جمعه اهل سنت کرمانشاه فعالیت داشت.

عکاس : معین نیریزی

تشییع ماموستا محمدی تشییع ماموستا محمدی