پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 04:14

تقدیر از جهادگران فعال عرصه کفن و دفن اموات شهر پاوه/عکس

تقدیر از جهادگران فعال عرصه کفن و دفن اموات شهر پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه: به همت شهرداری و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پاوه، از هیأت امنا و افراد فعال در آرامستان پاوه به پاس زحمات شبانه‌روزی و ایثارگرانه آنها در خصوص تدفین شرعی و بهداشتی اموات خاصتا متوفیان کرونا تقدیر به عمل آمد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این برنامه که با حضور اعضای […]

به گزارش سلام پاوه: به همت شهرداری و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پاوه، از هیأت امنا و افراد فعال در آرامستان پاوه به پاس زحمات شبانه‌روزی و ایثارگرانه آنها در خصوص تدفین شرعی و بهداشتی اموات خاصتا متوفیان کرونا تقدیر به عمل آمد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این برنامه که با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر در محل غسالخانه پاوه برگزار شد شهردار پاوه به بیان ضرورت تجلیل از زحمات ارزشمند و غیرقابل انکار هیأت محترم امنا و فعالین در کلیه مراحل کفن و دفن اموات (کارگران، غسال و غساله، رانندگان آمبولانس و …) که در ایام کرونا خالصانه تلاش کرده اند به نیکی یاد نمود.

 

 

مهندس دانا آذری در ادامه افزود: فعالیتهای شما عزیزان طی سالیان متمادی و خاصتاً در ایام مقابله با کرونا ویروس و خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان از این بیماری که به صورت داوطلبانه صورت می‌گیرد، ستودنی و درخشان و نمونه‌ای از ایثار است و بی‌تردید سبب خشنودی باری تعالی می‌شود.

 

شهردار پاوه تاکید کرد: زحمات بی دریغ شما عزیزان در خصوص تدفین شرعی و بهداشتی شهروندان فوت شده بر اثر کرونا، علاوه بر رضایت پروردگار، خانواده داغدار آنها را نیز خشنود می‌کند و مایه تسلی خاطر آنها می‌شود که عبادتی بس بزرگ بوده و خدمتی بالاتر از آن وجود ندارد.

 

وی در ادامه با اشاره به وضع موجود محوطه غسالخانه، ابراز امیدواری نمود که ان‌شاءالله پس از اتمام عملیات اجرایی پروژه گازسوز نمودن کارخانه آسفالت شهرداری (که اکنون در حال انجام است) و شروع به کار کارخانه، بتوانیم نسبت به آسفالت و بهسازی محوطه آن اقدام نمائیم.

 

جهانبخش لطف‌الهی به نمایندگی از شورای محترم اسلامی شهر، آقای مهدی عبدی به نمایندگی از هیأت محترم امنای آرامستان و آقای امیر حاتمی به نمایندگی از فعالین بزرگوار حوزه کفن و دفن اموات، طی سخنانی از شهرداری پاوه به جهت برگزاری برنامه مذکور تقدیر نمودند.

 

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از زحمات هیأت محترم امنا و فعالین آرامستان پاوه تقدیر به عمل آمد.