پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 07:08

مستاجرین دیارمان را دریابیم!/صاحبخانه های مهربان را معرفی کنید

مستاجرین دیارمان را دریابیم!/صاحبخانه های مهربان را معرفی کنید

به گزارش سلام پاوه : این روزها حکایت مستاجرین و اجاره بها های سنگین روایتی غم انگیز شده است که با همت صاحبخانه های بهشتی این روایت به مهربانی و شیرینی خاصی مبدل می شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ در حالیکه دستانم بیشتر از قلبم می لرزید گوشواره ها ی طلا را از […]

به گزارش سلام پاوه : این روزها حکایت مستاجرین و اجاره بها های سنگین روایتی غم انگیز شده است که با همت صاحبخانه های بهشتی این روایت به مهربانی و شیرینی خاصی مبدل می شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ در حالیکه دستانم بیشتر از قلبم می لرزید گوشواره ها ی طلا را از گوشش در آوردم درد خفیفی کشید که تا اعماق وجودم را به درد آورد با هر جان کندنی بود. گوشواره‌های بدل را که شبیه گوشواره قبلی بود جایگزین کردم، خدا خدا میکردم از خواب بیدار نشود، گریه امانم را بریده بود و از ته دل خودم نفرین میکردم که چطور برای اجاره خانه باید تنها یادگاری پدرش را از گوش های کوچک دخترانه اش دربیاورم، هیچ امید و دلخوشی نداشتم با چند بچه قد و نیم قد یتیمم چطور می توانستم در این شرایط سخت خانه پیدا کنم،ساعت از نصف شب هم گذشته بود با چشم گریان در حالیکه نگاه بچه های قد و نیم قدم میکردم. هزار بار خدا را به بزرگیش قسم دادم روزنه امیدی به من نشان دهد، مگر شانه های من چقدر قدرت داشت این همه بار را تحمل کنم، صبح که شد با دلی پر از اندوه در صاحب خانه را زدم تا ببینم چیکار کنم، دستام با زنگ در به لرزه در آمد بچه هایم از پشت پنجره نگاهم میکردند و من به آسمان نگاهی انداختم.

در که به رویم باز شد نگاهم به زمین دوخته شد، سلام کردم و گفتم برای تمدید قرار داد خانه یا…دیگر ادامه حرفم توی گلوم گم شد. صاحبخانه گفت چه قرار دادی؟

داشتم پس می افتادم و خودم و بچه هایم را سرگردان در کوچه ها می دیدم که صاحب خانه ادامه داد قرار نیست شرایط را برایت سخت تر کنیم همان قرارداد پارسال خیلی هم خوبه، چیزی عوض نشده،گوشوارهای توی دستم را فشردم، به بچه هایم نگاه کردم خواستم تشکر کنم که صاحب خانه گفت لازم نیست چیزی بگید فقط ماهی یکبار ما را شریک خنده های بچه هایت بدان کافی است .برگشتم پیش بچه هایم خدا را شکر کردم که در شهرم مردمانی هستند که با وجود شرایط سخت زندگی مهربانی را ماهانه به قلبمان هدیه می دهند. صاحبخانه هایی که قطعا در بهشت هم صاحب خانه می شوند. این تنها گوشه ای از سخاوتهای سرزمین مهربانی پاوه است .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه افتخار دارد پویش “صاحبخانه مهربان “را به راه اندازد و از شما مستاجر عزیز و شهروندان گرامی می خواهد صاحبخانه های بهشتی را به ما معرفی کنید تا با ذکر نام این عزیزان که هوای مستاجران خود را دارند و قرار دادهای خود را بدون فشار و اضافه کردن مبالغ سنگین تمدید کرده اند به مردم و مسئولان معرفی کنیم و این شعله های چراغ مهربانی را همچنان برافراشته در پاوه ببینیم .

شما کاربران می توانید در قسمت نظرات این مطلب اقدام به معرفی صاحبخانه های مهربان خود کنید.

2 پاسخ برای “مستاجرین دیارمان را دریابیم!/صاحبخانه های مهربان را معرفی کنید

  • س حیدری در تاریخ تیر 27, 1399 گفت:

    به نطر من همه صاحب خانه های پاوه که خانه اجاره میدن وبه طرز عجیبی وجدانشان را از دست میدن مرهون نامردی و از خدا بی خبری دلالان نامرد وسرمایه دارایی که خونه رو بدونه اینکه لازم داشته باشن از سر اضافه باقیمت نجومی خرید وفروش میکنند است چون فقط سود خودشون رو در نطر دارن ومثل احمق های بیشعور فقط به فکر اینن که در یک هفته یا یک ماه پول هنگفت به جیب بزنن دست چندین نفر رو از مالشان کوتاه میکنن و بهطرز فجیع جو اجاره رو تعییر میدن خدا ازشون نگزره وانشاالله انگشت نمای جامعه بشن از نظر فقر وتهی دستی اونایی که دیدن میدونن من چی میگم
    باسپاس فراوان از شما بزرگواران که پذیرای درد دل مستاجران بیگناه هستین اجرکم عندالله

  • جمال ولیزاده در تاریخ تیر 25, 1399 گفت:

    باسلام وادب واحترام…مردم شریف وبزرگوارپاوه وحومه ازنظرشرافت وکرامت وبخشندگی زبانزدمحافل های اجتماعی بوده اندودراین کانال ازتک تک موجرین منصف وبخشنده تشکرمیکنم قطعاکسانی که درروزهای سخت به بندگان گرفتارخداکمک میکنندخداوندهمیشه یاریگرآنهاخواهدبود.