د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 02:33

خطر سقوط سنگ در محور روانسر ـ پاوه رفع شد/ عکس

خطر سقوط سنگ در محور روانسر ـ پاوه رفع شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان روانسر گفت: خطر سقوط سنگ عظیم‌الجثه محور روانسر ـ پاوه در محدوده کمربندی شهر شاهو رفع شد. محمد فلاح روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه افزود: در پی بارش های سیل آسا در سال گذشته در این […]

به گزارش سلام پاوه : رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان روانسر گفت: خطر سقوط سنگ عظیم‌الجثه محور روانسر ـ پاوه در محدوده کمربندی شهر شاهو رفع شد.

محمد فلاح روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه افزود: در پی بارش های سیل آسا در سال گذشته در این شهرستان مقاطعی از کمربندی شهر شاهو دچار ریزش و رانش شد که نیروهای راهداری همچنان و بنا به اولویت در حال پایدارسازی ترانشه ها و ایمن سازی مسیر هستند.

وی ادامه داد: در پی این بارش ها و در کیلومتر ۳۶ محور روانسر – پاوه سنگ عظیم الجثه ای در بالای ترانشه به حرکت افتاده و هر لحظه احتمال سقوط بروی جاده و خطرات و حوادث جانی و مالی برای کاربران جاده ای وجود داشت.

فلاح اضافه کرد: امروز با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان روانسر و با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات این سنگ مهار و به پایین ترانشه و روی جاده انتقال و رفع خطر شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای روانسر اظهار داشت: هم اکنون بر روی جاده قرار دارد و رانندگان گرامی که قصد تردد در این محور را دارند با احتیاط و هوشیاری کامل و سرعت مطمئنه از این محل عبور نمایند.

فلاح یادآور شد: هم اکنون در ۲ نقطه دیگر از کمربندی شهر شاهو در حال پایدارسازی ترانشه ها و ایمن سازی مسیر هستند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

گفتگو و عکس : یوسف فتاحی