چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 12:27

انهدام باند بزرگ قاچاق احشام در پاوه

انهدام باند بزرگ قاچاق احشام در پاوه

به گزارش سلام پاوه ؛ فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از اجرای عملیات موفقیت آمیز علیه قاچاقچیان و مهار و توقیف ۱۳۰ رأس احشام قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال توسط مرزداران هنگ مرزی پاوه خبر داد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ سردار “یحیی الهی” فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: در […]

به گزارش سلام پاوه ؛ فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از اجرای عملیات موفقیت آمیز علیه قاچاقچیان و مهار و توقیف ۱۳۰ رأس احشام قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال توسط مرزداران هنگ مرزی پاوه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ سردار “یحیی الهی” فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: در راستای حفظ و حراست از نوار مرزی و مبارزه قاطع با قاچاق احشام، مرزداران هنگ مرزی پاوه با اجرای گشت و کمین هدفمند حین پایش نوار مرزی توانستند تعداد یکصد و سی رأس احشام را در حین خروج غیر قانونی از نوار مرز مهار کنند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با اشاره به ارزش هجده میلیارد ریالی احشام کشف شده خاطر نشان کرد: کلیه احشام کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به یگان دلالت شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند گفت: مرزداران با تمام توان و جدیت آماده است که با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و اجازه هرگونه تردد غیر قانونی در مرز را به قانون شکنان نخواهند داد.