د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 19:21

آقای استاندار در فرمانداری پاوه چه خبر است؟/ دومین معاون ایده پور هم استعفا داد!

آقای استاندار در فرمانداری پاوه چه خبر است؟/ دومین معاون ایده پور هم استعفا داد!

به گزارش سلام پاوه: صبح امروز در ادامه سریال استعفاهای معاونین فرماندار پاوه سیروس صادقی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری پاوه نیز از سمتش استعفا داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از استعفای سرکار خانم احمدی معاون عمرانی فرماندار پاوه این بار معاون سیاسی امنیتی این فرمانداری استعفا داد. سیروس صادقی در پاسخ […]

به گزارش سلام پاوه: صبح امروز در ادامه سریال استعفاهای معاونین فرماندار پاوه سیروس صادقی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری پاوه نیز از سمتش استعفا داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از استعفای سرکار خانم احمدی معاون عمرانی فرماندار پاوه این بار معاون سیاسی امنیتی این فرمانداری استعفا داد.سیروس صادقی

سیروس صادقی در پاسخ به سوال خبرنگار سلام پاوه مبنی بر استعفا و دلیل آن ضمن تایید خبر استعفای خود از این سمت گفت: بد رفتاری فرماندار دلیل اصلی استعفای وی بوده است.

 

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری پاوه که در سال گذشته به این عنوان منصوب شد در حالی استعفا می دهد که روابط اجتماعی و جایگاه خوب مردمی در بین اقشار مختلف مردم پاوه داشت.

 

سیروس صادقی که پیش از این نیز در دورانی مسئول حراست فرمانداری پاوه بود با شناخت مناسب از مردم پاوه تعامل بسیار خوبی بین شهروندان داشت.

 

دومین استعفای معاونان پرویز ایده پور در حالی رقم می خورد که وی یکی از با سابقه ترین فرمانداران پاوه می باشد که منتقدین بسیاری در خصوص عملکردش دارد. و اصلا معلوم نیست در فرمانداری پاوه چه خبر است. و باید منتظر ماند و دید که این استعفا آیا مورد قبول فرماندار قرار می گیرید یا خیر؟

 

بنظر می رسد استاندار جهادی کرمانشاه بطور کلی پاوه را فراموش کرده است و یا اطلاعات درست به وی نمی رسد . ناکارآمدی نماینده وی در شهرستان داد همه را بلندکرده است اما متاسفانه شاهد هیچ اقدامی برای تغییر و یا حتی اصلاح در این شهرستان نیستیم.

 

بی انگیزگی در شهرستان پاوه و فرمانداری که بیش از ۶ سال است در این شهرستان می باشد موج می زند و ما عملا در شهرستان امیدی به توسعه و رشد و حل مشکلات مردم را نمی بینیم.

 

جناب آقای مهندس بازوند لازم است از مرکز استان فاصله بگیرید و چند ساعتی هم در جمع مردم پاوه قرار بگیرید و اجازه دهید منتقدین نماینده شما در پاوه نیز درددلهایشان را بگویند شاید با شنیدن این درد دلها اقدامی عملی برای این شهرستان صورت بگیرد . شهرستانی که همیشه در صحنه ها انقلاب حضوری با شکوه و ایستادگی مثال زدنی دارد چند سالی است مورد بی مهری مسئولان تدبیر و امید قرار گرفته است و امید است شاهد اقدامی عملی و جهادی برای این شهرستان از سوی شما باشیم.

3 پاسخ برای “آقای استاندار در فرمانداری پاوه چه خبر است؟/ دومین معاون ایده پور هم استعفا داد!

  • عادل در تاریخ تیر 4, 1399 گفت:

    واقعا متاسفیم برای همچنین فرمانداری .

  • شهرونده در تاریخ تیر 4, 1399 گفت:

    به عنوان یک شهرونده فرمانداری ندیدم به مدت چندین سال دراین شهر جا خوش کرده .استاندار چرا پیگری دراین راستا وجودندارد چندین نفر از فرماندار شهرستانهای دیگر عوض گردید چرا با افرادی…. حق رامی گویند برخودخوبی ندارد وحامی افراد خاصی …..؟درمیان عدالت زبرا سوال می رود استاندار معزز

  • شهروند در تاریخ تیر 4, 1399 گفت:

    تازمانی که پاوه محلی شده است برای منسب گرفتن مدیران سفارشی ونیروهای غیر بومی که باسفارش واسطه گری مدیران ارشد وآشنایانشان از مرکزاستان به این شهر دیکته میشوند .شاهد بی رونقی شهر وبیرمقی آن مدیران هستیم و خواهیم بود.