ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 10:23

جولان کرونا در پاوه/ ۱۲۷ مورد ابتلا و سه فوتی تا به امروز

جولان کرونا در پاوه/ ۱۲۷ مورد ابتلا و سه فوتی تا به امروز

به گزارش سلام پاوه : رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان پاوه را از ابتدای شروع این بیماری در شهرستان پاوه را ۱۲۷ نفر اعلام کرد. دکتر جهانبخش ولدبیگی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه صبح امروز ضمن اعلام افزایش فوتی های ناشی از شیوع کرونا در شهرستان به […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان پاوه را از ابتدای شروع این بیماری در شهرستان پاوه را ۱۲۷ نفر اعلام کرد.

دکتر جهانبخش ولدبیگی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه صبح امروز ضمن اعلام افزایش فوتی های ناشی از شیوع کرونا در شهرستان به سه نفر گفت: کل افرادی که به کرونا مبتلا شده اند (pcr مثبت )بالغ بر ۱۲۷نفر می باشند که ۱۱۱ نفر بومی و ۱۶ نفر غیر بومی هستند در این مدت متاسفانه سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند .

وی با بیان اینکه یکی از بستری شدگان از سه نفر قبلی بستری شده فوت کرده است افزود : تاکنون بیش از ۶۱۷ مورد نمونه گیری در مرکز ۱۶ ساعته پاوه انجام پذیرفته است.

دکتر ولدبیگی در ادامه از همه ی ادارات و ارگانها درخواست نمود جهت پیشگیری از شیوع کرونا با شبکه ی بهداشت همکاری نمایند .

وی از سپاه و شهرداریها درخواست همکاری کرد و از پلیس اماکن ، تعزیرات حکومتی اصناف و صمت درخواست کرد که در قالب یک تیم منسجم مرتب بازدیداز اماکن و نظارت های شدیدتری را بخصوص بر قلیان سراها ، کبابیها داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه افزود : از مردم فهیم و با فرهنگ شهرمان استدعا داریم بر رعایت کردن پروتکلهای بهداشت اعم از استفاده مرتب از ماسک علی الخصوص در اماکن مسقف،فاصله ۲ متری با طرف دیگر و شستن مرتب دستها با آب و صابون از ترددهای غیر ضروری اجتناب نمایند.

دکتر ولدبیگی از بیماران عزیز دیابتی ، قلبی ، ریوی و کلیوی ،سالمندان خواست ضمن رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی ترجیحا در منزل بمانند.

یک پاسخ برای “جولان کرونا در پاوه/ ۱۲۷ مورد ابتلا و سه فوتی تا به امروز

  • باینگان در تاریخ تیر 1, 1399 گفت:

    با تشکر از زحمات شما خواهشمند است اماکن عمومی را تعطیل نمایید