ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 10:08

جنگلها و مراتع روستاهای داریان و هجیج پاوه همچنان می سوزد/درخواست کمک از مسئولان!/عکس

جنگلها و مراتع روستاهای داریان و هجیج پاوه همچنان می سوزد/درخواست کمک از مسئولان!/عکس

به گزارش سلام پاوه : رئیس شورای روستای داریان پاوه از گسترش و مهار نشدن آتش سوزی جنگل و مراتع روستای داریان و هجیج خبر داد. کاوه شکری در تماس تلفنی با خبرنگار سلام پاوه به حجم بالای آتش در این منطقه اشاره کرد و گفت ؛ علی رغم تلاشهای بسیار مردمی برای مهار آتش […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس شورای روستای داریان پاوه از گسترش و مهار نشدن آتش سوزی جنگل و مراتع روستای داریان و هجیج خبر داد.

کاوه شکری در تماس تلفنی با خبرنگار سلام پاوه به حجم بالای آتش در این منطقه اشاره کرد و گفت ؛ علی رغم تلاشهای بسیار مردمی برای مهار آتش هنوز مراتع و جنگلهای کوهستان داریان می سوزد و مهار آن از دست نیروی انسانی خارج شده است.آتش سوزی داریان

 

وی گفت ؛ بدلیل رعد و برق روز گذشته در حدود ساعت ۱۵ مراتع و جنگلهای روستای داریان آتش گرفت و این آتش سوزی به همت مردم روستا ، کمیته عملیاتی انجمن ژیوای پاوه ، منابع طبیعی و … مهار شد . اما متاسفانه از صبح امروز دوباره آتش از سر گرفته شد.

 

رئیس شورای روستای داریان با گسترده دانست حجم خسارت وارده به جنگلها و مراتع روستای داریان گفت ؛ کنترل آتش از عهده نیروی انسانی خارج است و لازم است مسئولان محترم درخواست بالگرد و امکانات برای مهار آتش دهند.

صهیب ویسی روابط عمومی انجمن ژیوای پاوه نیز گفت ؛ متاسفانه دومین روز فاجعه آتشسوزی کوههای داریان و هجیج پس از ۱۲ ساعت تلاش تیم‌های عملیاتی انجمن ژیوای و نیروی‌های مردمی روستای هجیج و داریان آتش به دلیل وزش باد، صعب العبور بودن منطقه، شیب زیاد و پوشش گیاهی انبوه دوباره شعله‌ور شد.

 

وی با اشاره به خارج شدن تمام تیم‌ها و نیروهای مردمی از منطقه خطر گفت: عملیات مهار آتش از فردا صبح دوباره شروع می‌شود.

این عضو انجمن محیط زیستی ژیوای پاوه گفت ؛ جهت پیوستن به تیم های عملیاتی انجمن ژیوای با شماره ۰۹۱۸۷۲۳۶۷۵۸ تماس حاص فرمایید.

 

آتش سوزی داریان