ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 17:32

پذیرش مسئولیت بدونه شایستگی ولله حق الناس است/افزایش قیمت بتن در پاوه غیر قانونی است

پذیرش مسئولیت بدونه شایستگی ولله حق الناس است/افزایش قیمت بتن در پاوه غیر قانونی است

به گزارش سلام پاوه:دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه هر گونه افزایش قیمت بتن را در پاوه غیر قانونی دانست.     مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک عید فطر به کلیه شهروندان اظهار داشت؛با توجه به اعلام گزارشات مردمی مبنی بر افزایش قیمت بتن بدونه مجوز قانونی با پیگیری […]

به گزارش سلام پاوه:دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه هر گونه افزایش قیمت بتن را در پاوه غیر قانونی دانست.

 

 

مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک عید فطر به کلیه شهروندان اظهار داشت؛با توجه به اعلام گزارشات مردمی مبنی بر افزایش قیمت بتن بدونه مجوز قانونی با پیگیری صورت گرفته از مدیر اداره صمت و کسب اطلاع از ایشان در رابطه با مصوب یا غیر مصوب بودن افزایش قیمت صورت گرفته؛مجددا اعلام میگردد هرگونه افزایش قیمت بتن در شهرستان پاوه با توجه به غیر مصوب بودن آن قیمت توسط مراجع ذی صلاح غیرقانونی بوده و یقینا از این اقدام جلوگیری خواهد شد.

 

 

وی با انتقاد از شهروندان ظلم پذیر و مدیران بی توجه افزود؛واقعا باید تاسف خورد به حال شهروندانی که ظلم پذیر هستند و با هر قیمتی اقدام به خرید می‌کنند و مضاعف بر آن به حال مسئولینی که هنوز بعد از گذشت دو ماه از تاریخ جلسات منعقد شده نتوانسته اند به قیمت مصوب برسند تا هم مردم و هم کارگاه داران ساخت بتن از بلاتکلیفی خارج شوند.

 

 

وی گفت ؛ باتوجه به ابلاغ تذکرات سابق مبنی بر عدم افزایش غیر مصوب قیمت یقینا با کارگاه های ساخت بتن برخورد قانونی خواهد شد.

 

 

دادستان پاوه با انتقادی شدید گفت ؛ پذیرش مسئولیت بدونه شایستگی ولله حق الناس است.

2 پاسخ برای “پذیرش مسئولیت بدونه شایستگی ولله حق الناس است/افزایش قیمت بتن در پاوه غیر قانونی است

  • قلم در تاریخ خرداد 7, 1399 گفت:

    پس وظیفه مدعی العموم چیست لابد انتظار این است مردم تک تک با چوب و چماق به مسببین حمله ور شود و عدالت را اجرا نمایند

  • مهران محمودی در تاریخ خرداد 5, 1399 گفت:

    جناب اقای الماسی خواهش میکنیم برخورد کنید خارج از بحث قیمتی که از همه جا گرانتر است کیفیت بتن را به صورت سرزده مورد ازمایش قرار بدید مطمن باشید مردم ما از این چیزا سر در نمیارن و کسی هم به فکر کیفیت بتن نیست فعلا کارخانه ها به فکر افزایش درامد هستند بعید نیست کیفیت بتن را هم پایین بیاورند