د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 03:53

قطعی آب در جوانرود صدای فرماندار را هم در آورد

قطعی آب در جوانرود صدای فرماندار را هم در آورد

به گزارش سلام پاوه:فرماندار جوانرود گفت: مشکل کمبود آب در این شهرستان جدی است و کم کاری مدیران و پرسنل آب و فاضلاب پذیرفتنی نیست. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مشکل کمبود آب شرب شهر جوانرودبه ریاست یوسفی فرماندار و حضورمسئولان و پرسنل آب و فاضلاب شهرستان جوانرود در فرمانداری این شهرستان بررسی و بر […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار جوانرود گفت: مشکل کمبود آب در این شهرستان جدی است و کم کاری مدیران و پرسنل آب و فاضلاب پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مشکل کمبود آب شرب شهر جوانرودبه ریاست یوسفی فرماندار و حضورمسئولان و پرسنل آب و فاضلاب شهرستان جوانرود در فرمانداری این شهرستان بررسی و بر تسریع درحل این مشکل تاکید شد.

رستگار یوسفی در جلسه پیگیری مشکل کمبود آب شرب شهر جوانرود با تاکید بر بررسی و تسریع در حل این مشکل، اظهار داشت: بسیاری از نقاط شهر با کمبود آب مواجه هستند، مشکل کمبود آب جدی است و کم‌کاری مدیران و پرسنل آب و فاضلاب پذیرفتنی نیست.

وی افزود: درست است که میزان مصرف آب بیشتر شده اما از لحاظ تامین آب به مخازن مشکلی وجود ندارد و در این راستا قصور و کم‌کاری مسؤولان آب و فاضلاب پذیرفتنی نیست.

فرماندار جوانرود افزود: علاوه بر شهر جوانرود، روستاهایی هم که از خط انتقال آب شهری تغذیه می‌کنند با کمبود آب مواجه هستند.

یوسفی تصریح کرد: مدیریت صحیح توزیع آب، جمع‌آوری و جلوگیری از انشعاب‌های غیرمجاز، پایش و جلوگیری از هدر رفت آب و برنامه زمان‌بندی برای مصرف آب روستایی و جمع‌آوری انشعاب‌های غیرضروری از مهمترین برنامه‌هایی است که می‌تواند برای حل مشکل کم آبی موثر باشد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان جوانرود علت کمبود در شهر جوانرود افزایش مصرف بی رویه آب عنوان کرد افزود: در حال حاضر برای این مشکل کم آبی مردم آب رسانی سیار انجام می گیرد.

 

کیکاووس عزیزی نسب با بیان اینکه نمام تلاش خودرا برای حل مشکل کم آبی در شهرجوانرود بکارگرفته ایم از مردم خواست تا با صرفه جویی در مصرف آب، این شرکت را در خدمت رسانی به مردم یاری کنند.

 

در ادامه این جلسه یوسفی فرماندار جوانرود از منابع ذخیره آب شرب این شهرستان بازدید و ضمن تاکید مجدد برحل مشکل کم آبی یاد آورشد : شهرجوانرود با ۱۸ هزار متر مکعب حجم مخازن آبی دارای ۱۵ هزار مشترک می باشد که در حال حاضربا ۳۰ لیتر در ثانیه کمبود آب مواجه است .