پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 10:52

۳۰۰ بسته حمایتی اداره اوقاف در اورامانات توزیع شد/ سرکشی از خانواده های واقفین خیراندیش پاوه

۳۰۰ بسته حمایتی اداره اوقاف در اورامانات توزیع شد/ سرکشی از خانواده های واقفین خیراندیش پاوه

به گزارش سلام پاوه : رییس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات گفت: در راستای حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا، ۳۰۰ بسته حمایتی (سبد غذایی و پتو) میان خانواده‌های آسیب‌دیده این بیماری در سطح شهرستان‌های اورامانات توزیع شد. ماموستا ملا هادی رمضانی در حاشیه سرکشی از خانواده […]

به گزارش سلام پاوه : رییس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات گفت: در راستای حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا، ۳۰۰ بسته حمایتی (سبد غذایی و پتو) میان خانواده‌های آسیب‌دیده این بیماری در سطح شهرستان‌های اورامانات توزیع شد.

ماموستا ملا هادی رمضانی در حاشیه سرکشی از خانواده های واقفین خیر اندیش شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ارزش ریالی هر بسته را سه میلیون و ۳۰۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: برای تهیه این بسته ها در مجموع ۹۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه انجام شده و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات هدف از این اقدام نیکو را اجرای نیت واقفین خیراندیش منطقه و در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه اعلام کرد.

ماموستا رمضانی اضافه کرد: پیش بینی می شود تا پایان طرح حدود هزار بسته به خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر که از قبل شناسایی شده اند اهدا شود.

وی تصریح کرد: در آموزه های دین مبین اسلام به موضوع نوع‌دوستی، دست‌گیری و کمک به افراد نیازمند جدّی تاکید شده و این طرح نیز در همین راستا در سطح شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر با مشارکت خیرین محلی ادامه خواهد داشت.

منطقه اورامانات با حدود ۲۴۰ هزار نفر جمیعت شامل چهار شهرستان پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی است.

گفتنی است رئیس و کارشناسان اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات از چند خانواده واقفین خیر اندیش در پاوه  بازدید و از آنها تجلیل کردند.

یک پاسخ برای “۳۰۰ بسته حمایتی اداره اوقاف در اورامانات توزیع شد/ سرکشی از خانواده های واقفین خیراندیش پاوه

  • هورامان در تاریخ اردیبهشت 27, 1399 گفت:

    سنت کمک بسیار خوبه ولی کاش در انجام این کار دوربین همراه مسئولین نباشه و دست از عکس گرفتن برداشته بشه.هدف فقط خدا باشه نه عکس.
    حفظ حرمت افراد مهمتر از عکس گرفتنه.