د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 13:20

آیین بزرگداشت مقام معلم در پاوه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد/عکس

آیین بزرگداشت مقام معلم در پاوه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد/عکس

به گزارش  سلام پاوه؛ آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان توانمند استانی و شهرستان و مشارکت جمعی از معلمان برتر شهرستان، به صورت ویدیو کنفرانس در محل سالن نشست های آموزش و پرورش پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ صبح روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، مختار برزگرفرد مدیر آموزش و […]

به گزارش  سلام پاوه؛ آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان توانمند استانی و شهرستان و مشارکت جمعی از معلمان برتر شهرستان، به صورت ویدیو کنفرانس در محل سالن نشست های آموزش و پرورش پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ صبح روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه در آیین تجلیل از معلمان توانمند استانی، با تبریک مجدد هفته بزرگداشت مقام معلم و ارائه گزارشی از فعالیت های مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در روزهای تعطیلات کرونایی مدارس، فعالیت های شبانه روزی فرهنگیان پرتلاش دیار پاوه در این ایام را بی نظیر و قابل تقدیر توصیف و از معلمان توانمند برگزیده حاضر در این نشست تجلیل و قدردانی کرد.

 

الماس فهیمی به عنوان نماینده معلمان در این ویدیو کنفرانس؛ با اشاره به مشکلات استفاده از شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، از استاندار کرمانشاه و فرماندار پاوه در مورد رفع مشکلات ناشی از سرعت اینترنت در شهرستان در راستای استفاده بهینه فرهنگیان و دانش آموزان از این برنامه کاربردی آموزشی، در خواست همکاری کرد.

این مدیر توانمند استانی همچنین؛ راه اندازی کمپین خیریه و حمایتی برای تجهیز دانش آموزان محروم از امکانات و ابزار رایانه و تلفن همراه هوشمند، به ابتکار جمعی از فرهنگیان و خیرین شهرستان پاوه را پویشی کم نظیر با موضوعی ویژه عنوان کرد که نشانه همدلی و یکپارچگی فرهنگیان، خیرین و اولیای دانش آموزان این سرزمین برای رفع موانع در مسیر ارتقای عدالت آموزشی است.

گفتنی است؛ آیین تجلیل از معلمان توانمند استانی با حضور استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور مدیر و رؤسای آموزش و پرورش پاوه، باینگان و نوسود، نماینده انجمن اولیا و مربیان و معلمان نمونه و توانمند این مناطق در محل سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان پاوه، برگزار شد.