چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 16:02

آغاز «کمک مومنانه» سپاه پاوه با توزیع ۷۵۰ سبد غذایی

آغاز «کمک مومنانه» سپاه پاوه با توزیع ۷۵۰ سبد غذایی

به گزارش سلام پاوه : فرمانده سپاه ناحیه پاوه از توزیع ۷۵۰ سبد غذایی با آغاز رزمایش مومنانه در پاوه به اقشار مختلف نیازمند در شهرستان پاوه خبر داد. سرهنگ ارسلان سلطان قلی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص رزمایش کمک مومنانه، اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده سپاه ناحیه پاوه از توزیع ۷۵۰ سبد غذایی با آغاز رزمایش مومنانه در پاوه به اقشار مختلف نیازمند در شهرستان پاوه خبر داد.

سرهنگ ارسلان سلطان قلی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص رزمایش کمک مومنانه، اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص یاری رساندن به مردم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از خدمتگزاران به مردم که همیشه در خط مقدم یاری رسانی بوده است، وارد میدان شد.

سرهنگ ارسلان سلطان قلی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص یاری رساندن به اقشار نیازمند و محروم جامعه به ویژه خانواده هایی که درآمد آنها از ناحیه ی شیوع بیماری کرونا دچار رکود گردیده است بیش از ۷۵۰ سبد بسته ی معیشتی طی ساعات آینده در کل شهرستان از طریق حوزه های مقاومت بسیج توزیع می گردد.

 

وی با بیان اینکه سه مرحله کمک معیشتی از سوی سپاه ناحیه پاوه پیش از این توزیع شده است گفت :این کمک ها اولین مرحله کمکهای مومنانه در ماه مبارک رمضان است که در مراحل بعدی تعداد بیشتری از خانوارهای مذکور بسته ی معیشتی دریافت نمایند.

وی ارزش هر بسته ی معیشتی را بیش از ۴۰۰ هزار تومان اعلام نمود .