پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 13:18

سقوط از ارتفاعات روستای دشه پاوه یک مصدوم برجای گذاشت/ عکس

سقوط از ارتفاعات روستای دشه پاوه یک مصدوم برجای گذاشت/ عکس

به گزارش سلام پاوه : رئیس جمعیت هلال احمر پاوه گفت ؛ یک بانوی ۴۸ ساله بدلیل سقوط از ارتفاعات روستای دشه از توابع بخش مرکزی پاوه مصدوم شد. کریم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت ؛شامگاه امروز پنجشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ بنابر گزارش دریافتی مبنی بر سقوط یک بانوی ۴۸ […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس جمعیت هلال احمر پاوه گفت ؛ یک بانوی ۴۸ ساله بدلیل سقوط از ارتفاعات روستای دشه از توابع بخش مرکزی پاوه مصدوم شد.

کریم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت ؛شامگاه امروز پنجشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ بنابر گزارش دریافتی مبنی بر سقوط یک بانوی ۴۸ ساله اهل روستای دشه در ارتفاعات این روستا سریعا یک اکیپ امدادی با یک دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شد.سقوط از ارتفاعات دشه

 

وی افزود؛ پس از حضور در منطقه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ امشب و اقدامات امداد و نجات با مشارکت خوب مردم بانوی مصدوم توسط برانکارد به آمبولانس منتقل و به مراکز درمانی پاوه اعزام شد.

 

مرادی با تشکر از تلاش امدادگران این جمعیت از مشارکت مردم و اهالی روستای دشه قدردانی کرد و گفت ؛ خوشبختانه وضعیت مصدوم مساعد است فقط از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده است .

 

 

گفتنی است هر ساله در فصل بهار شهروندانی بدلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در ارتفاعات برای تهیه گیاهان خوراکی دچار سانحه می شوند که لازم  است در حین رفتن به کوهستان نکات ایمنی در این زمینه رعایت شود تا شاهد اتفاقات ناگوار در این زمینه نباشیم.

 

سقوط از ارتفاعات دشه