پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 17:04

دستگیری باند مواد مخدر و سلاح در پاوه/عکس

دستگیری باند مواد مخدر و سلاح در پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه : دادستان پاوه از انهدام یک باند سلاح و مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد. «مسلم الماسی» در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص این خبر، اظهار داشت: نظر به گزارشات واصله از پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پاوه، مبنی بر وجود باندی توسط افراد بومی در […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان پاوه از انهدام یک باند سلاح و مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد.

«مسلم الماسی» در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص این خبر، اظهار داشت: نظر به گزارشات واصله از پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پاوه، مبنی بر وجود باندی توسط افراد بومی در راستای نگهداری سلاح و مهمات و مواد مخد ، موضوع در دست بررسی قرار گرفت و دستورات لازم صادر گردید.

 

وی افزود: باتوجه به اقدام انجام شده در روز جاری این باند متلاشی و دستگیر شدند و از آنها مقادیر زیادی سلاح و مهمات و مواد مخدر کشف شد،ازجمله به مقدار تقریبی یک کیلو گرم شیشه، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو گرم تریاک، یک کیلو گرم شیره تریاک، پنج هزار و ۹۰۰ عدد قرص متادون کشف و ضبط گردید.

 

دادستان پاوه با بیان اینکه از این باند، تعدادی اسلحه جنگی و شکاری نیز کشف و ضبط شده است، ادامه داد: همچنین پنج قبضه کلت کمری همراه سه تیغه خشاب، یک قبضه سلاح شکاری، ۱۲۰ عدد فشنگ کلاشینکف، ۱۸۹ عدد فشنگ کلت کمری و ۴۹ عدد فشنگ سلاح شکاری نیز کشف شد.

 

الماسی افزود: در این راستا چهار نفر دستگیر شده‌اند که با تفهیم اتهام و صدور قرارتامین کیفری متناسب به زندان اعزام شدند.