ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 10:14

ابتلای ۳۵ نفر در اورامانات به ویروس کرونا/۲ تن جان باختند

ابتلای ۳۵ نفر در اورامانات به ویروس کرونا/۲ تن جان باختند

به گزارش سلام پاوه : بنابر جدول ارائه شده توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستانهای اورامانات از ابتدای شیوع اپیدمی ویروس کرونا در این منطقه مجموعاً ۳۵ نفر مبتلا و ۲ نفر جان باخته‌اند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: با توجه به این موضوع از امروز ۲۴ فروردین  ماه ۱۳۹۹ شبکه بهداشت و درمان شهرستانهای پاوه ، […]

به گزارش سلام پاوه : بنابر جدول ارائه شده توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستانهای اورامانات از ابتدای شیوع اپیدمی ویروس کرونا در این منطقه مجموعاً ۳۵ نفر مبتلا و ۲ نفر جان باخته‌اند.اورامانات

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: با توجه به این موضوع از امروز ۲۴ فروردین  ماه ۱۳۹۹ شبکه بهداشت و درمان شهرستانهای پاوه ، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی سه نوع آمار مبتلایان به کرونا را اعلام می نماید: اول؛ آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا که آزمایش pcr این افراد مثبت شده است. دوم؛ آمار افراد محتمل یعنی افرادی که ابتلای آن‌ها به کرونا پس از انجام سی تی اسکن مثبت شده، اما تست pcr آنان منفی شده است و احتمال اینکه این افراد به ویروس کرونا مبتلا شده باشند وجود دارد و سوم؛ افراد مشکوک، که تست pcr و سی تی اسکن آنان منفی است اما علائم بالینی بیماری را دارند.

با انتشار این آمار و اطلاعات در خصوص جزییات این بیماری در منطقه اورامانات با این تفاسیر آمار نهایی اورامانات تا به امروز به شرح ذیل اعلام می گردد: تعداد موارد مثبت ۳۵ نفر ، تعداد موارد مثبت بستری ۲۰ نفر  و تعداد موارد مثبت سرپایی ۱۵ نفر در اورامانات می باشد.

بر اساس این جدول متاسفانه تاکنون شاهد فوت ۲ شهروند در شهرستانهای پاوه و جوانرود به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بودیم.

گفتنی است در این مدت همیشه عده ای از شهروندان غیر مطلع با انتقاد از رسانه ها این آمارها را غیر واقعی می دانند و معتقدند که آمار این بیماری بیشتر از این موارد است که باید به این شهروندان اعلام کنیم رسانه ها هیچ دخل و تصرفی در اعلام و انتشار آمارها ندارند و براساس اعلام خود مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مسئولان بهداشت و درمان پاوه این آمارها را اطلاع رسانی می کنند که در این باره اگر نقدی وجود دارد بر رسانه ها وارد نیست . چون منابع رسمی خود این آمارها را اعلام میکنند و این آمار ساخته دست رسانه ها نیست .

 

جدول منتشرشده از سوی ادارات شبکه بهداشت و درمان اورامانات

 

یک پاسخ برای “ابتلای ۳۵ نفر در اورامانات به ویروس کرونا/۲ تن جان باختند

  • پژمان در تاریخ فروردین 24, 1399 گفت:

    سلام
    فوتی شهرستان پاوه اسمشون چی بود؟
    چرا اطلاع رسانی نشد