پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 03:53

اقدامات شورای شهر پاوه در باب ویروس کرونا

اقدامات شورای شهر پاوه در باب ویروس کرونا

به گزارش سلام پاوه : رئیس شورای اسلامی شهر پاوه به تشریح گوشه ای از فعالیتهای این شورا در موضوع کرونا پرداخت و گفت : اعضای شورای اسلامی شهر پاوه همیشه و در همه حال در کنار مردم هستند و خواهند بود.   سامان مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : شورای […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس شورای اسلامی شهر پاوه به تشریح گوشه ای از فعالیتهای این شورا در موضوع کرونا پرداخت و گفت : اعضای شورای اسلامی شهر پاوه همیشه و در همه حال در کنار مردم هستند و خواهند بود.

 

سامان مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : شورای اسلامی شهر پاوه با استقبال از نقد و گفتگو از شهروندان خواست در سایت رسمی این شورا به آدرس shorapaveh.ir که در اسفند ماه ۹۸ به منظور اطلاع همشهریان گرامی از عملکرد و خروجی این شورا راه اندازی شده است مراجعه نمایند .

 

وی با بیان دغدغه های این شورا در خصوص شیوع ویروس کرونا در پاوه گفت :این شورا از اولین نهادهایی بود که در سطح شهرستان نسبت به مقابله با ویروس کرونا واکنش نشان داده و از ابتدای اسفند ماه با در جلساتی با اعضای شورای تامین شهرستان و حضور در فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمادگی خویش را در پیگیری و همراهی با مقامات مسئول، ستاد بحران و پیشگیری از ویروس کرونا در خصوص مقابله با این بیماری منحوس به سمع و نظر آنان رساند .

 

مرادی افزود : نماینده شورای اسلامی شهر پاوه در ستاد بحران از اواسط اسفندماه با تاکید بر قرنطینه شهر پاوه ، تعطیلی اماکن زیارتی شهرستان ، اعلام آمادگی در بخشودگی اجاره اموال و اماکن تحت نظر و انتشار بیانیه و تقدیر از مسافرین گرامی در خصوص انتخاب پاوه به عنوان مقصد سفر و عذر خواهی به جهت درخواست عدم مسافرت به پاوه با توجه به شرایط ویژه ای که ویروس کرونا پدید آورده است ، که در تاریخ ۱۷ اسفند در سایت سلام پاوه اطلاع رسانی گردید و همچنین تاکید بر نقش آفرینی سمن ها در بحران کرونا و لزوم حمایت از آنها و تاکید بر رفع نیاز های بیمارستان قدس و …از سایر موارد طرح شده نماینده شورا در سایر جلسات ستاد بحران بوده است.

 

سامان مرادی گفت: شورای اسلامی شهر پاوه با تشکیل سه جلسه رسمی در صحن شورا با موضوع ویروس کرونا به شماره جلسات ۱۲۴ و ۱۲۵ و ۱۲۶ که در سایت رسمی این شورا موجود است. نقش قابل توجهی در کمک به ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان داشته و مع الوصف این شورا در مصوبات خویش به موضوعاتی همچون گندزدایی کردن سطح شهر، مساجد، معابر و وسائط حمل و نقل عمومی ، رعایت نکات ایمنی و بهداشتی نیروهای شهرداری و بخشودگی دو ماهه اجاره املاک شهرداری با مصوبه این شورا و نیز استناد به بنده ۲ ماده ۸۰ قانون شورا ها و ارائه پیشنهاد به دستگاههای خدمات رسان و …که تمامی این مطالب در سایت شورای شهر پاوه موجود است و بیشتر آن نیز در فضای مجازی منتشر گردیده است ، همچنین شورای اسلامی شهر پاوه از اقدامات مهندس آذری شهردارمحترم در خصوص پیشگیری از کرونا نیز حمایت کامل کرده است که لازم می دانم مجددآ از زحمات شهردار و پرسنل زحمت کش شهرداری تقدیر و تشکر نمایم .

 

رئیس شورای شهر پاوه در خصوص تفریغ بودجه سال ۹۸ شهرداری نیز گفت: باید عرض گردد که شهرداری قانونآ تا ۱۵ اردیبهشت سال ۹۹ فرصت دارد که تفریغ بودجه سال ۹۸ خود را به این شورا ارسال دارد که این موضوع نیز در موقع قانونی خویش اطلاع رسانی خواهد گردید با این حال به این میزان اکتفا میکنم فعلآ که با توجه به کلیات و بررسی حساب های شهرداری پیش بینی شورای شهر پاوه در بودجه سال ۹۸ شهرداری پاوه تقریبآ برآورد گشته است .

 

سامان مرادی افزود: اعضای شورا در پیگیری خویش با جناب آقای لهونی منتخب محترم مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی و معاونت غذا و دارو پیگیر دستگاه سی تی اسکن شهرستان بوده اند.

 

وی افزود: اعضای شورا اسلامی شهر پاوه همچنین در همراهی با متخصصین و افراد صاحب نظر و علمی و فعالین اجتماعی شهر پاوه در کمپین های مختلف در بحث مقابله با ویروس کرونا و تبعات آن که در مدت اخیر تشکیل شده بودند حضوری فعال داشته اند و با همفکری ، نشست، جلسه و کمک مالی نقش آفرینی کرده اند .

 

مرادی در پایان لازم می دانم که عرض کنم اعضای شورای شهر پاوه پیش از وضعیت پیش آمده در خصوص ویروس کرونا قرار بود در جلسه ای رو درو با همشهریان به گفتگو و پرسش و پاسخ بپردازند که متاسفانه فعلآ مقدور نشده است و همچنین قرار است در دو هفته نامه کویمکال گزارشی از عملکرد مالی شورا در سال ۹۸ به استحضار همشهریان گرامی می رسید که آن هم به دلیل وضعیت کرونا و عدم چاپ نشریات فعلآ مقدور نگشته است .