پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 14:48

کاهش ۵۹ درصدی آمار بارشها نسبت به سال گذشته در پاوه

کاهش ۵۹ درصدی آمار بارشها نسبت به سال گذشته در پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از کاهش۵۹ درصدی میزان تجمیعی بارشها نسبت به مشابه سال گذشته در پاوه خبر داد.   ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت ؛میزان بارش سامانه اخیر در طول شبانه‌ روز گذشته ۱۷ میلی متر بود.   وی افزود؛ […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از کاهش۵۹ درصدی میزان تجمیعی بارشها نسبت به مشابه سال گذشته در پاوه خبر داد.

 

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت ؛میزان بارش سامانه اخیر در طول شبانه‌ روز گذشته ۱۷ میلی متر بود.

 

وی افزود؛ کل بارش سامانه اخیر تا ظهر امروز ۲۲ میلی متر در سطح شهرستان پاوه گزارش شد.

 

شهریاری با بیان آمار کلی بارشها در شهرستان پاوه گفت؛ آمار بارش تجمعی از ابتدای سال زراعی تاکنون ۵۵۶ میلی متر است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۹ درصد کاهش یافته است.

 

وی به اخرین وضعیت راهها در شهرستان اشاره کرد و گفت ؛وضعیت راهها در شب گذشته در محورهای سردسیر هم فقط بارش باران داشتیم و در هیچ محوری در سطح شهرستان بارش برف گزارش نشده است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه افزود؛ ریزش برداری سنگ و پاکسازی محورها توسط عوامل گشت های راهداری شهرستان انجام شد و در حال حاضر مشکلی برای تردد در محورهای محدوده شهرستان وجود ندارد.

یک پاسخ برای “کاهش ۵۹ درصدی آمار بارشها نسبت به سال گذشته در پاوه

  • رستمی تبار در تاریخ فروردین 22, 1399 گفت:

    سلام سال گذشته یک استثناء بود. نباید میزان بارش غیر معمول سال آبی قبل مبنای محاسبات قرار گیرد. البته پاوه نسبت بلند مدت ۱۴ درصد کاهش بارندگی دارد. که امید است در یک ماه آینده جبران شود. بهرحال احتمالا شاهد خشک شدن زود هنگام منابع جاری آب خواهیم بود.