پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 13:09

هشدار شدید دادستان پاوه به متخلفین/افزایش قیمت در صنوف مختلف غیرقانونی است

هشدار شدید دادستان پاوه به متخلفین/افزایش قیمت در صنوف مختلف غیرقانونی است

به گزارش سلام پاوه:دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و شهرستان پاوه گفت؛هرگونه افزایش قیمت صنوف غیر قانونی بوده و متخلفین تحت عنوان مجرمانه تحصیل مال از طریق نامشروع تعقیب خواهند شد و وجوه اخذ شده باید عودت داده شود.   مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛ با توجه به وضعیت موجود و […]

به گزارش سلام پاوه:دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و شهرستان پاوه گفت؛هرگونه افزایش قیمت صنوف غیر قانونی بوده و متخلفین تحت عنوان مجرمانه تحصیل مال از طریق نامشروع تعقیب خواهند شد و وجوه اخذ شده باید عودت داده شود.

 

مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛ با توجه به وضعیت موجود و و روزهای ابتدایی سال و بازگشایی بعضی از صنوف در روزهای آتی، هرگونه افزایش قیمت در کلیه صنوف اعم از خدماتی ، تولیدی ، فنی و…..(ساخت بتن ، تعمیرکاران انواع مختلف تحهیزات و ماشین آلات ، خواروبار فروشی ها…)غیر قانونی بوده و متخلفین تحت تعقیب جزایی قرار خواهند گرفت.

 

وی افزود ؛بنابر گزارشات واصله و اسناد و مدارک موجود بعضی از واحدها نسبت به افزایش قیمت در این چند روز ابتدایی سال اقدام نموده اند،لذا مقرر میگردد نسبت به عودت وجوه اضافه اخذ شده اقدام نمایند و در صورت شکایت توسط مالبختگان به شدیدترین شکل ممکن برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

 

الماسی با هشدار در خصوص افزایش غیر قانونی قیمتها گفت ؛هر گونه افزایش قیمت خدمات و تولیدات و… منوط به تصویب کمیسیون ها و هیئت های مربوطه میباشد و اثر مصوبات در صورت تصویب نسبت به آینده و بعد از تصویب است.