پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 13:26

۷ واحد صنفی در شهرستان پاوه پلمب شد/عکس

۷ واحد صنفی در شهرستان پاوه پلمب شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:رئیس اناق اصناف از پلمب ۷ واحد صنفی در شهرستان پاوه خبر داد.   بهروز شفیعی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:با هماهنگی دستگاه قضایی ۷ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی(مربوط به ویروس کرونا) پلمب شد.   وی افزود: این واحدهای صنفی در بانه وره و تعدادی […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اناق اصناف از پلمب ۷ واحد صنفی در شهرستان پاوه خبر داد.

 

بهروز شفیعی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:با هماهنگی دستگاه قضایی ۷ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی(مربوط به ویروس کرونا) پلمب شد.

 

وی افزود: این واحدهای صنفی در بانه وره و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی پاوه بود.

 

شفیعی افزود:تذکرات لازم به عده ای از واحد های صنفی جهت رفع مسائل صنفی و بهداشتی داده شده بود که متاسفانه رعایت نکرده و توسط دایره محترم اماکن نیروی انتظامی پلمب شدند.

 

نماینده اتاق اصناف کشور ادامه داد: لازم‌ است ضمن تقدیر از صبر بازاریان بزرگوار در این ایام به برخی از واحدها هشدار داد:به عنوان آخرین اخطار به واحد هایی که هیچگونه حریمی را رعایت نمی کنند به عرض می رساند هر واحدی که پلمب شود ضمن تشکیل پرونده تعزیری برای این واحدها تا یک ماه بدون هیچ ملاحظه ای پلمب خواهند ماند.

 

وی در پایان افزود: با توجه به شرایط پیش آمده اما ناچار به اجرای قوانین ابلاغی و در اولویت قرار دادن حفظ سلامت اصناف و مردم بزرگوار هستیم.

 

گفتنی است در این بازدیدها بخشدار باینگان و ادارات صمت، اماکن و تعزیرات حضور داشتند.