ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 02:21

دستگیری ۲ اکیپ شکارچی غیرمجاز در ارتفاعات شاهو

دستگیری ۲ اکیپ شکارچی غیرمجاز در ارتفاعات شاهو

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان روانسر از ذستگیری ۲ اکیپ شکارچی غیرمجاز به همراه چند قطعه کبک وحشی و ادوات شکار در ارتفاعات شاهو از توابع این شهرستان خبر داد. ناصح باباخانی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: پیرو گزارش واصله و حین گشت و کنترل مناطق و زیستگاهها […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان روانسر از ذستگیری ۲ اکیپ شکارچی غیرمجاز به همراه چند قطعه کبک وحشی و ادوات شکار در ارتفاعات شاهو از توابع این شهرستان خبر داد.

ناصح باباخانی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: پیرو گزارش واصله و حین گشت و کنترل مناطق و زیستگاهها به منظور پیشگیری از شکار و صید غیرمجاز در حوزه استحفاظی شهرستان روانسر (ارتفاعات شاهو و زیستگاههای اطراف روستاهای نهرابی و پشتنگ و بنی گز) مامورین یگان حفاظت این اداره در محلهای مورد گزارش حضور یافته و موفق به دستگیری ۲ اکیپ متخلف شکارچی غیرمجاز ، کشف چند قطعه کبک به همراه آلات و ادوات شکار شامل قفس چوبی و ضبط اسلحه شکاری از متخلفین شدند.

وی افزود: در همین راستا پس از تنظیم صورتمجلس تخلف پرونده متهمین جهت سیر مراحل کیفری به مراجع محترم قضایی ارجاع داده شد

باباخانی در پایان گفت: با توجه به امکانات موجود ، وسعت زیاد منطقه ، پراکنش حداکثری حیات وحش و وضعیت حاد منطقه از حیث بیماری کرونا ویروس یگان حفاظت این اداره کماکان نسبت به گشت زنی زیستگاهها و برخورد با سودجویان و سوداگران طبیعت اقدام قاطع و قانونی را معمول میدارد.