ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 04:24

سقوط از ارتفاع منجر به مرگ یک شهروند از روستای زردوئی پاوه شد/ عکس

سقوط از ارتفاع منجر به مرگ یک شهروند از روستای زردوئی پاوه شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : پس از نزدیک به چند ساعت جسد بی جان یک شهروند ۵۹ ساله اهل روستای زردوئی شهرستان پاوه که از غروب روز گذشته مفقود شده بود در کوه های این روستا بدلیل از سقوط از ارتفاع  پیدا شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه :یک شهروند به نام”نجم الدین مسعودی”اهل روستای […]

به گزارش سلام پاوه : پس از نزدیک به چند ساعت جسد بی جان یک شهروند ۵۹ ساله اهل روستای زردوئی شهرستان پاوه که از غروب روز گذشته مفقود شده بود در کوه های این روستا بدلیل از سقوط از ارتفاع  پیدا شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :یک شهروند به نام”نجم الدین مسعودی”اهل روستای زردوئی بخش باینگان پاوه که به شغل چوپانی مشغول بوده است از روز گذشته به محل زندگی خود برنگشته بود که اهالی روستا و مردم منطقه سریعا پیگیر موضوع می شوند و با آوردن چند سگ آموزش دیده توسط دو شهروند و همچنین همکاری هلال احمر پاوه عملیات جستجو را در کوهستان اطراف روستا شروع می کنند که پس از ساعتها جستجو صبح امروز متاسفانه جسد بی جان این شهروند را در اطراف روستای زردوئی پیدا می کنند.

خبرنگار سلام پاوه در تماس با قاضی کشیک دادگستری پاوه  علت مرگ این شهروند را جویا شد.

قاضی کشیک دادگستری پاوه ضمن تسلیت به خانواده این شهروند اعلام کرد: این شهروند که به شغل چوپانی مشغول بوده است متاسفانه جسد وی صبح امروز در اطراف روستای زردوئی پیدا می شود.

آرش بهمنی با بیان اینکه سریعا اقدامات قضایی در این زمینه صورت گرفته است افزود: پس از حضور و بررسی های کارشناسان پلیس و عوامل ویژه بررسی صحنه حادثه علت تامه فوت براساس نظریه پزشکی قانونی سقوط از ارتفاع و شکستگی های متعدد میباشد و مورد مشکوکی تا بحال در پرونده مشاهده نشده اما تحقیقات قضایی تا سیر مراحل قانونی ادامه دارد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه ضمن تسلیت به خانواده مرحوم نجم الدین مسعودی از خداوند متعال برای این عزیز طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم .

 

 

مرحوم نجم الدین مسعودی