چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 11:19

توزیع ۱۰۰سبد غذایی توسط چند نیکوکار در تعدادی از روستاهای شهرستان پاوه/ عکس

توزیع ۱۰۰سبد غذایی توسط چند نیکوکار در تعدادی از روستاهای شهرستان پاوه/ عکس

به گزارش سلام پاوه : به همت جوان خوشنام و فعال اجتماعی آقای حسام سعیدی و آقایان حاج حسین فرهادی و فرزندانش،کمک تعدادی از خیرین نیکوکار و با مشارکت پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه بیش از ۱۰۰ سبد غذایی به ارزش ریالی هر سبد ۴۰۰ هزار تومان در بین اقشار نیازمند تعدادی از روستاهای شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : به همت جوان خوشنام و فعال اجتماعی آقای حسام سعیدی و آقایان حاج حسین فرهادی و فرزندانش،کمک تعدادی از خیرین نیکوکار و با مشارکت پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه بیش از ۱۰۰ سبد غذایی به ارزش ریالی هر سبد ۴۰۰ هزار تومان در بین اقشار نیازمند تعدادی از روستاهای شهرستان پاوه توزیع شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ در این روزها که ویروس منحوس کرونا در حال شیوع است و تمامی کشور ،استان و شهرستان پاوه را تحت تاثیر قرار داده است. بخاطر مبارزه و پیشگیری از فراگیر شدن این بیماری پلید بسیاری از مردم نیازمند شهرستان پاوه مجبور به ترک شغل و اندک درآمد خود شده اند . و علاوه بر تحمل سختی پیشگیری از بیماری کرونا فشار مالی مضاعف و نبود حداقل امکانات بخصوص مواد غذایی روزگار سختی را برای عده ای از همشهریانمان در شهرستان و علل الخصوص روستاهای پاوه رقم زده است .

 

در این بین هستند شهروندانی که حقیقتا یک سرمایه اجتماعی محسوب می شوند و در این شرایط سخت پیشقدم در امور خیر و شرکت کننده در فعالیت های نیکوی اجتماعی شده اند.یکی ماسک و دستکش میخرد و رایگان توزیع می کند. یکی محلولهای ضدعفونی و وسایل مورد نیاز، یکی اجاره منزل و مغازه خود را می بخشد . دیگری در تورهای کنترل ورود و خروج شهر و دیارمان مشارکت میکند و عزیزانی نیز با تهیه سبدهای غذایی با رعایت تمام توصیه های بهداشتی به درب منازل روستانشینان محروم می رود و سفره خالی آنها را رنگین می کند.

 

به همت آقایان حسام سعیدی فعال اجتماعی ، حاج حسین فرهادی و فرزندانش،همراهی خیرین نیکوکار مبلغ ۴۴ میلیون تومان پول جمع آوری و  ۱۰۰ سبد غذایی به ارزش مالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان شامل مرغ ، برنج پاکستانی ، چای ، روغن مایع ، رب گوجه فرنگی، مواد شوینده ،ماکارونی ، سویا ،شکر ،دستکش و ماسک تهیه شد که با همراهی آقایان احسان میرانی ، صبور و افشین حسینی ، صهیب کیخسروی و مشارکت پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه و حضور مدیر کانال سلام پاوه جناب آقای صهیب زربان این سبدهای غذایی در میان نیازمندان تعدادی از روستاهای شهرستان پاوه توزیع شد.

 

این سبدهای غذایی در شهر باینگان ، روستاهای سریاس، مزیدی ، آریت ، بله ائی، لاران ، ساتیاری، تین ، دودان، زردوئی و نسمه در بین نیازمندان توزیع شد.

 

افراد نیارمند از طریق معتمدین هر روستا مشخص و توسط جوانان و خیرین این سبدهای غذایی در اختیار آنها قرار داده شد.

 

در پایان و با مشاهده تلاشهای گوناگون مردم متدین و انسان دوست شهرستان پاوه و اقدامات نیکویی از سوی انسانهای دلسوزی همچون آقای حسام سعیدی ، حاج حسین فرهادی و فرزندانش و… باید گفت آئین مردمان این دیار مهربانی است.