چ 12 اردیبهشت 1403 ساعت 14:47

انتقاد شدید امام جمعه پاوه از کنترل نشدن ورودی های این شهرستان

انتقاد شدید امام جمعه پاوه از کنترل نشدن ورودی های این شهرستان

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه شهرستان پاوه گفت: از شهرهای رشت، اصفهان تهران مهمان وارد پاوه می شود کسی مانع نمی شود که به کجا می روید! آنها از شهرهای آلوده آمده اند و در دین منع است کسی که در شهری آلوده زندگی می کند وارد شهری سالم شود. امام جمعه شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه شهرستان پاوه گفت: از شهرهای رشت، اصفهان تهران مهمان وارد پاوه می شود کسی مانع نمی شود که به کجا می روید! آنها از شهرهای آلوده آمده اند و در دین منع است کسی که در شهری آلوده زندگی می کند وارد شهری سالم شود.

امام جمعه شهرستان پاوه اظهار داشت: در ماجرای کرونا همه مسئولان خسته شدند از بس التماس کردند که مردم از منزل خارج نشوند .

ماموستا ملاقادر قادری ادامه داد: همه اتفاق نظر دارند چه آنهایی که در داخل و خارج از کشور چه موافق و چه مخالف جمهوری اسلامی توصیه می کنند مردم از خانه بیرون نیایند ولی گوش نمی دهند .

این  عالم اهل سنت افزود: از شهرهای رشت، اصفهان تهران مهمان وارد پاوه می شود کسی مانع نمی شود که به کجا می روید! آنها از شهرهای آلوده آمده اند و در دین منع است کسی که در شهری آلوده زندگی می کند وارد شهری سالم شود.

امام جمعه شهرستان پاوه افزود: شکی نیست در هفته های آینده مشخص می شود تعداد مبتلایان به کرونا در پاوه بیشتر خواهد شد.

 

گفتنی است روزانه تصاویر فراوانی از سوی شهروندان مبنی بر حضور خودروها و مهمانان زیادی به شهرستان پاوه به سایت خبری سلام پاوه ارسال می شود و این شهروندان از این موضوع معترض اند . این پایگاه خبری تحلیلی ضمن تایید انتقاد حاج ماموستا قادری بارها نسبت به کمبودهای موجود و مدیریت بحران شهرستان انتقاد کرده است و صدای شهروندان را به گوش مسئولان رسانده است.