د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 06:49

پیگیری دستگاه سی تی اسکن بیمارستان پاوه توسط عضو شورای شهر پاوه

پیگیری دستگاه سی تی اسکن بیمارستان پاوه توسط عضو شورای شهر پاوه

به گزارش سلام پاوه : سید احسن احمدی عضو شورای شهر پاوه در تماس با معاونت غذا و داروی کرمانشاه علت عدم تحویل دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان پاوه را جویا شد . مهندس احسن احمدی در گفتگو با سلام پاوه اظهار داشت : دکتر قباد محمدی در پاسخ به وی گفت: که ۵ دستگاه […]

به گزارش سلام پاوه : سید احسن احمدی عضو شورای شهر پاوه در تماس با معاونت غذا و داروی کرمانشاه علت عدم تحویل دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان پاوه را جویا شد .


مهندس احسن احمدی در گفتگو با سلام پاوه اظهار داشت : دکتر قباد محمدی در پاسخ به وی گفت: که ۵ دستگاه سی . تی . اسکن از طریق هیات امنای صرفه جویی ارزی خریداری گردیده که دو دستگاه مربوط به شهرستانهای هرسین و صحنه تحویل شده و در حال نصب و راه اندازی است و سه دستگاه دیگر که متعلق به بیمارستان قدس پاوه و طالقانی کرمانشاه و بیمارستان اسلام آباد است فعلا تحویل داده نشده است.

وی افزود :با توجه به اینکه این دستگاهها از خارج وارد میشود سالانه حدود بیست دستگاه وارد میشود که در چند نوبت صورت میگیرد که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بطور جدی پیگیر تحویل دستگاه های مورد نظر است و امیدواریم در سال ۹۹ این دستگاهها تحویل و نصب گردد.

دکتر قباد محمدی در پاسخ به سوال عضو شورای شهر که چگونه میتوانیم با پیگیری بیشتر در روند انجام این کار تسریع ببخشیم ایشان اظهار نمودند که نماینده منتخب بصورت مداوم و مستمر پیگیر این موضوع است .

این عضو شورای شهر اظهار نمود: که ضمن تشکر از اقداماتی که تاکنون توسط مسئولین مربوطه انجام شده است اما مسلم و معلوم است که اگر پیگیری ها قبلا از طرف مسئولین شهرستان جدی تر صورت میگرفت تاکنون این دستگاه نصب شده بود.

احسن احمدی گفت: با توجه به رایزنی های صورت گرفته لذا انتظار میرود همچنانکه نماینده منتخب جناب آقای دکتر لهونی تاکنون در این مورد پیگیری های لازم را انجام داده است تا حصول نتیجه و تحویل و نصب دستگاه سی تی اسکن ادامه داده و بعنوان اولین اقدام عملی موثر در سریعترین زمان ممکن این کار مهم را به سرانجام برساند.

حسن احمدی عضو شورای شهر پاوه در تکمیل مصاحبه خود گفت ؛ با توجه به پیگیری مجدد وجه خرید دستگاه سی تی اسکن پاوه از طرف دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پرداخت شده است و منتظر اقدام به وارد کردن دستگاه از سوی وزارت بهداشت می باشند.

وی گفت؛ در تماس با دکتر آرش لهونی بر تسریع در این موضوع تاکید و دکتر لهونی هم قول مساعد در این زمینه را داد.

گفتنی است در سفر روز شنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۸ دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت به شهرستان پاوه و افتتاح بیمارستان جدید پاوه با رایزنی های دکتر شهاب نادری نماینده فعلی مردم پاوه و اورامانات و پیگیری حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه و همچنین پیگیری های مداوم دکتر ستار سهرابی رئیس وقت بیمارستان قدس پاوه و همکاری دکتر جهانبخش ولدبیگی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه یک دستگاه سی تی اسکن به پاوه تخصیص داده شد که تا به امروز این دستگاه تحویل بیمارستان پاوه داده نشده است.