پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 11:48

هشدار شدید دادستان پاوه به بی توجهی جایگاه دارن سوخت نسبت به مسائل بهداشتی در خصوص کرونا

هشدار شدید دادستان پاوه به بی توجهی جایگاه دارن سوخت نسبت به مسائل بهداشتی در خصوص کرونا

به گزارش سلام پاوه:دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه به جایگاه داران سوخت در پاوه هشدار شدید مبنی بر رعایت مسائل بهداشتی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا داد.   مسلم الماسی با ابراز تاسف و تالم نسبت نسبت به فوت هموطنان عزیز بخاطر شیوع بیماری کرونا به سلام پاوه گفت ؛ ۶۱۱ نفر از […]

به گزارش سلام پاوه:دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه به جایگاه داران سوخت در پاوه هشدار شدید مبنی بر رعایت مسائل بهداشتی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا داد.

 

مسلم الماسی با ابراز تاسف و تالم نسبت نسبت به فوت هموطنان عزیز بخاطر شیوع بیماری کرونا به سلام پاوه گفت ؛ ۶۱۱ نفر از هموطنان ما بواسطه شیوع ویروس کرونا فوت کرده اند ،ولیکن هنوز تعداد معدودی با این همه تذکر و اعلام در تمام رسانه ها این خطر را جدی نگرفته اند.

 

وی با تاکید بر نظارت جدی بر صنوف مختلف در پاوه افزود؛ با توجه به بازدیدی که شخصا صبح امروز از جایگاه های عرضه سوخت (پمپ بنزین) انجام دادم متاسفانه بواسطه کمبود نیروهای جایگاه، مردم خود شخصا اقدام به سوخت گیری می نمودند.

 

الماسی ادامه داد و گفت ؛ لذا بواسطه تخلف صورت گرفته و نقض بهداشت که ممکن است منجر به بیماری شهروندان شود، پمپ بنزین مربوطه پلمب گردید.

 

وی با هشدار شدید در این زمینه گفت ؛ از هیچ تخلفی که سلامت مردم را بخطر اندازد گذشت نخواهم کرد .

 

دادستان پاوه در پایان گفت ؛لازم به توضیح است با توجه به تذکرات متعدد داده شده ، انتظار داریم متصدیان محترم نسبت به رعایت نکات بهداشتی اقدام نمایند.

 

الماسی گفت ؛ متاسفانه تا صنف متخلف پملب نشود ظاهرا توجه ای به تمامی توصیه ها و هشدارها نمی شود.

یک پاسخ برای “هشدار شدید دادستان پاوه به بی توجهی جایگاه دارن سوخت نسبت به مسائل بهداشتی در خصوص کرونا

  • ناشناس در تاریخ اسفند 28, 1398 گفت:

    سلام امیدواریم یک بار شاهد مجازات تمام متخلفین باشیم هیچگاه ما هیچ مجازاتی ندیدیم