ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 16:09

پملب ۵ واحد صنفی در بخش باینگان/عکس

پملب ۵ واحد صنفی در بخش باینگان/عکس

به گزارش سلام پاوه:رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه از پملب ۵ واحد صنفی بخش باینگان بدلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.   بهروز شفیعی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت؛با توجه به حساسیت موضوع پیشگیری از بیماری کرونا نظارتها بر صنوف مختلف که هنوز فعالیت آنها […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه از پملب ۵ واحد صنفی بخش باینگان بدلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

 

بهروز شفیعی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت؛با توجه به حساسیت موضوع پیشگیری از بیماری کرونا نظارتها بر صنوف مختلف که هنوز فعالیت آنها بخاطر تامین نیازهای شهروندان در جریان است تشدید شد.

 

وی افزود؛ در ادامه نظارتها صبح امروز به همراه بخشدار باینگان ،رئیس اداره صمت، پلیس اماکن عمومی، نماینده بهداشت و درمان از واحد های صنفی بخش باینگان شهرستان پاوه بازرسی شد

 

شفیعی افزود؛ در این بازدیدها با دستور و هماهنگی مقام قضائی ۵ واحد صنفی از جمله ۱ واحد صنفی خبازی،۳ واحد صنفی پیرایشگاه مردانه و یک واحد صنفی کبابی بدلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی در پیشگیری از ویروس کرونا پلمب شدند.

 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه نیز در این باره ضمن تاکید بر تداوم نظارت بر صنوف گفت؛کلیه نانوایی های سطح شهرستان پاوه دستور داده شد ظرف بیست و چهار ساعت آتی نسبت به نصب روشویی در مقابل نانوایی خود اقدام و بعد از شستشوی دست توسط مشتریان مکلف به فروش نان به مشتری میباشند.

 

مسلم الماسی همچنین به کلیه صنوف و مشاغل توصیه کرد:کلیه پیرایشگاه های مردانه مکلفند قبل و بعد از هر اصلاح سر وصورت شهروندان نسبت به شست و شوی دستان خود اقدام نموده و کلیه وسایل خود را ضدعفونی نمایند.

 

وی از کلیه صاحبان کلیه صنوف و مشاغل انتظار داریم خود راسا نسبت به رعایت نکات و مسائل بهداشتی اقدام نموده و مراعات حال شهروندان را در نظر بگیرند.

 

گفتنی است روز گذشته نیز ۶ واحد صنفی شهرستان پاوه با دستور دادستان عمومی و انقلاب پلمب شد.