ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 14:06

راند پایانی انتخابات مجلس یازدهم در حوزه اورامانات/لهونی راهی بهارستان شد

راند پایانی انتخابات مجلس یازدهم در حوزه اورامانات/لهونی راهی بهارستان شد

به گزارش سلام پاوه : انتخابات مجلس یازدهم در حوزه پاوه و اورامانات راند پایانی خود را سپری کرد و آرش زره تن لهونی با اکثریت آراء راهی مجلس شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات با ثبت نام ۵۲ نفر نیز شاهد ثبت نام گسترده کاندیداهایی برای یازدهمین […]

به گزارش سلام پاوه : انتخابات مجلس یازدهم در حوزه پاوه و اورامانات راند پایانی خود را سپری کرد و آرش زره تن لهونی با اکثریت آراء راهی مجلس شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات با ثبت نام ۵۲ نفر نیز شاهد ثبت نام گسترده کاندیداهایی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم که با اعلام هیئت نظارت شورای نگهبان استان کرمانشاه این تعداد تا به امروز به ۱۴ نفر کاهش یافت. و در ادامه با انصراف رسمی ۵ نفر دیگر لیست به ۹ نفر کاهش پیدا کرد.

سرانجام تب و تاب انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی ساعت ۲۳ دوم اسفند ماه به پایان رسید و از همان ساعات اولیه شمارش آرا در شعب اخذ رای با حضور عوامل اجرایی و نظارتی آغاز شد.

در حوزه اورامانات شهرستان‌های پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی، «آرش زره تن لهونی» از ساعات ابتدایی شمارش آراء با اختلاف چشمگیری هوادارانش جشن پیروزی برپا کردند.

آرش زره تن لهونی با کسب آرای ۳۰۹۳۳ رای و با اختلافی بالغ بر ۲۰ هزار رای با نفر دوم به عنوان نهمین نماینده تاریخ پاوه و اورامانات راهی مجلس یازدهم شد.

سید نجیب میرانی با ۹۱۶۵ رای از راهیابی به مجلس اورامانات بازماند.

در مجموع رقابت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات بیشتر ما بین آرش زره تن لهونی و سیدنجیب میرانی بود که این رقابت با اختلاف بسیاری به نفع آرش زره تن لهونی به پایان رسید. آرای کسب شده این دو نامزد انتخاباتی در چهار شهرستان اورامانات این چنین است.

آرش زره تن لهونی

▫️پاوه: ۱۵۷۸۹ رای
▫️ثلاث باباجانی: ۲۴۹۱ رای
▫️جوانرود: ۸۵۰۰ رای
▫️روانسر ۴۱۸۲ رای

🔸جمع:۳۰۹۳۳

 

سید نجیب میرانی 

▫️پاوه: ۱۱۶۰ رای
▫️ثلاث باباجانی ۱۱۸۱ رای
▫️جوانرود ۵۳۰۰ رای
▫️روانسر ۱۵۲۴ رای

🔸جمع: ۹۱۶۵ رای

با اعلام ستاد انتخابات کل کشور و فرمانداری پاوه آمار دقیق و رسمی آراء متعاقبا منتشر می شود.

3 پاسخ برای “راند پایانی انتخابات مجلس یازدهم در حوزه اورامانات/لهونی راهی بهارستان شد

  • فرشادحسینی در تاریخ اسفند 3, 1398 گفت:

    به نا م خدا..
    پیروزی اقای لهو نی اگر هیچ کاریی اجام ندهد بازم انشاانشالله دوستت داریم پیروزیت مبارک فرشاداناخی

  • ذره بین در تاریخ اسفند 3, 1398 گفت:

    از پدیده ی انتخابات چه خبر کارشناسان حرفه ای و بی طرف ؟؟؟؟!!!!!

  • فرهنگی در تاریخ اسفند 3, 1398 گفت:

    مبارک است انشاءا…