ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 13:52

پاوه از لحاظ فرهنگی یک شهر جهانیست/قانون ،اخلاق و صداقت از اصول اولیه ساختار مدیریتی

پاوه از لحاظ فرهنگی یک شهر جهانیست/قانون ،اخلاق و صداقت از اصول اولیه ساختار مدیریتی

به گزارش سلام پاوه : در جلسه ای که با حضور اصحاب فرهنگ و هنر برگزار گردید عنوان شد: پاوه از دیر باز مهد فرهنگ و هنر و قدمگاه شخصیتهای دینی ، فرهنگی و هنری بوده که این امر مسئولیت مارا سنگین تر نموده است . به گزارش خبرنگار سلام پاوه: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد […]

به گزارش سلام پاوه : در جلسه ای که با حضور اصحاب فرهنگ و هنر برگزار گردید عنوان شد: پاوه از دیر باز مهد فرهنگ و هنر و قدمگاه شخصیتهای دینی ، فرهنگی و هنری بوده که این امر مسئولیت مارا سنگین تر نموده است .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر که در سالن موسسه نسیم فرهنگ هورامان برگزار شد ضمن خوشامد گویی خدمت تمامی اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان گفت: خداوند منان را شاکرم که این توفیق را حاصل شد که در خدمت مردم فهیم و فرهنگ دوست پاوه باشم.

 

محمد رئوف محمدی راد به جایگاه شهر پاوه در فرهنگ و هنر منطقه اشاره و پاوه را از دیرباز دارای فرهنگی قوی عنوان نمود که در کل منطقه جایگاه ویژه ای دارد که به منطقه اورامانات و کرمانشاه محدود نمی شود بلکه یک شهر جهانیست و این معروفیت به خاطر طبیعت زیبا و کوهها و تپه های سرسبزش نیست و شهرت آن به خاطر مردمانی با فرهنگ و متدین این شهرستان است که قدمگاه شخصیت های برجسته دینی ، فرهنگی و هنری است.

 

وی رعایت قانون و اخلاق و صداقت را از اصول اولیه ساختار مدیریتی خود دانسته و از هنرمندان بعنوان صاحبان قلم و فکر پاوه یادکرد و از آنها خواست که در برنامه های فرهنگی و هنری مشارکت جدی داشته باشند.

 

محمدی راد در انتها قول داد در حد توان پیگیر مطالبات و خواسته های این بزرگواران باشد .

 

دراین جلسه مسئولین موسسات و انجمن ها به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در حوزه فرهنگ و هنر پراختند .و خواستار مرتفع شدن موانع و مشکلات موجود در حوزه فرهنگ و هنر شدند.

 

یک پاسخ برای “پاوه از لحاظ فرهنگی یک شهر جهانیست/قانون ،اخلاق و صداقت از اصول اولیه ساختار مدیریتی

  • ناشناس در تاریخ اسفند 1, 1398 گفت:

    سلام این آقای محمدزادە فکر نکنم در پاوە دوام بیاورد. پاوە شهریست فرهنگی با فعالیتهای فرهنگی، هنری و رسانە ای فراوان و ایشان عملا بازنشستە است و حوصلە کار فرهنگی را ندارد.