ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 09:33

راند پایانی تایید صلاحیتها در حوزه اورامانات/ لهونی بازگشت،سلیمانی رفت/لیست نهایی کاندیداها

راند پایانی تایید صلاحیتها در حوزه اورامانات/ لهونی بازگشت،سلیمانی رفت/لیست نهایی کاندیداها

به گزارش سلام پاوه : پس از کش و قوسهای فراوان سرانجام با تایید صلاحیت آرش زره تن لهونی و رد صلاحیت حسن سلیمانی و مشخص شدن لیست نهایی ۱۴ نفر از کاندیداهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات آماده رقابت برای کسب کرسی بهارستان در دوم اسفند شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : پس از کش و قوسهای فراوان سرانجام با تایید صلاحیت آرش زره تن لهونی و رد صلاحیت حسن سلیمانی و مشخص شدن لیست نهایی ۱۴ نفر از کاندیداهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات آماده رقابت برای کسب کرسی بهارستان در دوم اسفند شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :  با اعلام رسمی فرماندار پاوه و پس از ثبت نام نزدیک به ۵۲ نفر از کاندیداها در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات و بعد از انصراف ۴نفر و عبور از صافی های هیئت اجرای و هیئت نظارت و شورای نگهبان ۱۴ نفر از کاندیداها صلاحیتشان احراز شد و در یک روز مانده به شروع تبلیغات آماده رقابت با یکدیگر می شوند.

هرچند حذف چهره های مطرحی چون دکتر شهاب نادری نماینده فعلی اورامانات در مجلس شورای اسلامی، دکتر نورالدین یوسفی ، حاج مصطفی محمدی ، محمدعلی رضایی و حتی دکتر مجید درویشی و حسن سلیمانی و…از گردونه رقابت با انتقادات بسیاری روبرو بود اما در هر صورت این ترکیب ۱۴ نفره نیز می تواند رقابت جذاب و پرهیجانی را برای رسیدن به صندلی بهارستان در اورامانات بوجود آورند.

گفتنی است از فردا رسما تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی آغاز می شود و امیدواریم با شور و نشاط و حضوری حداکثری نماینده ای اصلح و شایسته راهی بهارستان شود.

اسامی کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه پاوه و اورامانات معرفی شدند؛

پاوه:
آرش زره‌تن لهونی
ناصح‌ کیخسروی
حمید حیدری
سامان سعیدی
حسن مرادی

جوانرود:
سید نجیب میرانی
یونس شیخمرادی

روانسر:
زاهد فرجی
مرتضی فتاحی
کمال طاهری
ابراهیم محمدی
مختار ناصری

ثلاث باباجانی:
صباح کاکایی
قباد مرادی

یک پاسخ برای “راند پایانی تایید صلاحیتها در حوزه اورامانات/ لهونی بازگشت،سلیمانی رفت/لیست نهایی کاندیداها

  • ناشناس در تاریخ بهمن 23, 1398 گفت:

    قباد مرادی برنده می شود