د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 07:13

گزارش تصویری از حضور گسترده مردم شهرهای نوسود،نودشه،باینگان و بانه وره در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گزارش تصویری از حضور گسترده مردم شهرهای نوسود،نودشه،باینگان و بانه وره در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش سلام پاوه : مردم متدین و انقلابی و مرزدار شهرستان پاوه در شهرهای ، نوسود ، نودشه ، باینگان ، بانه وره با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمانهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بیعت کردند. از آغاز صبح امروز و با وجود سرمای زیاد مردم شهرهای نوسود و […]

به گزارش سلام پاوه : مردم متدین و انقلابی و مرزدار شهرستان پاوه در شهرهای ، نوسود ، نودشه ، باینگان ، بانه وره با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمانهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بیعت کردند.

از آغاز صبح امروز و با وجود سرمای زیاد مردم شهرهای نوسود و نودشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور داشتند.

مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان پاوه  حاج آقا مرادی در جمع مردم شریف و فرهنگیان همیشه در صحنه بخش نوسود ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم اقشار مختلف در این مراسم و تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت ملت ایران با حضور آگاهانه خود در این شرایط حساس پاسخ کوبنده ای به تهدیدهای استکبار جهانی دادند و ثابت کردند همچنان به آرمانهای انقلاب پایبند و تحت هیچ شرایطی از آن دست نخواهند کشید .

 

مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان پاوه در ادامه سخنان خود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را یکی از محبوب ترین چهره های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی دانست و گفت : این شهید والا مقام هرگز فکری جز حرکت بر ای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را وقف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبرجمهوری اسلامی دوخته بود و وظیفه همه ما ملت همیشه در صحنه  ایران اسلامی است که ادامه دهنده راه ایشان باشیم وهمواره حاج قاسم های پرورش کنیم .

در ادامه برنامه قطعنامه پایانی توسط مسئول تبلیغات اسلامی شهر نوسود قرائت گردید.

 

تصاویری از راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای نوسود و نودشه

 

 

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور همه اقشار مردم فهیم شهر بانه‌وره برگزار شد

 

تصاویری از راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر بانه وره

 

همزمان با سراسر کشور مردم انقلابی، آگاه و بصیر باینگان با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند. مردم باینگان اعم از زن و مرد و پیر و جوان با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن یکبار دیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت دوباره کردند.

 

تصاویری از راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر باینگان