ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 20:01

اجرا و بهره برداری از ۳۳ پروژه در حوزه های مختلف در بخش مرکزی پاوه

اجرا و بهره برداری از ۳۳ پروژه در حوزه های مختلف در بخش مرکزی پاوه

به گزارش سلام پاوه : بخشدار مرکزی شهرستان پاوه از اجرا و بهره برداری بیش از ۳۳ پروژه در حوزه های مختلف در این بخش خبر داد. محمد ریوگار نصری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت ؛ با توجه به اقدامات صورت گرفته در سال ۱۳۹۸ و عنایت ویژه فرماندار محترم شهرستان ،۳۳ پروژه […]

به گزارش سلام پاوه : بخشدار مرکزی شهرستان پاوه از اجرا و بهره برداری بیش از ۳۳ پروژه در حوزه های مختلف در این بخش خبر داد.

محمد ریوگار نصری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت ؛ با توجه به اقدامات صورت گرفته در سال ۱۳۹۸ و عنایت ویژه فرماندار محترم شهرستان ،۳۳ پروژه در حوزه های انرژی ، خدمات ، ورزش ، کشاورزی و آبخیزداری ، گردشگری و عمران روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از منابع استانی ، ملی ، توازن و بحران در سطح روستاهای بخش مرکزی در حال اجرا و بهره برداری می باشد.محمد ریوگار نصری

وی با ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد دهیاری های بخش مرکزی در حوزه عمرانی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری و روستاهای فاقد دهیاری توسط دهیاران محترم و کوشا به صورت امانی و پیمانکاری هزینه شده است .

نصری با اشاره به پروژه های عمرانی در سطح ۱۸ روستای بخش مرکزی افزود؛ عمدتا این پروژه ها شامل بهسازی معابر تعریض معبر ، اجرای کانال سنگی و احداث دیوار حایل، سنگ فرش ، بتن فرش ، جدول گذاری ، اصلاح شبکه فاضلاب ، احداث اقامتگاه بوم گردی و احداث لایه اساس به منظور روسازی آسفالت ، بوده است.

وی همچنین با اشاره به کلنگ زنی یکی از پروژه های مهم شهرستان پاوه در بخش مرکزی گفت؛ ان شاالله پروژه مهم پرورش ماهی ۴۰۰ تنی کلاران دشه در دهه مبارک فجر کلنگ زنی می شود.

نصری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و مشارکت مثال زدنی اهالی روستاهای تابعه در راستای پیشبرد پروژه های عمران روستایی، سهم مشارکت روستائیان و خیرین را بالغ ۶ میلیارد ریال اعلام نمود.