ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 16:14

پیش نیاز و پیش شرط توسعه کشور توسعه فرهنگ و هنر است/اصحاب فرهنگ و هنر در پاوه حرفها برای گفتن دارند

پیش نیاز و پیش شرط توسعه کشور توسعه فرهنگ و هنر است/اصحاب فرهنگ و هنر در پاوه حرفها برای گفتن دارند

به گزارش سلام پاوه:معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه رئیس ارشاد اسلامی شهرستان پاوه اظهار داشت: برگزاری آئین تودیع و معارفه معمولاً در مراسم کوچک و ساده ای برگزار می گردد که طی آن از تلاشهای رئیس پیشین تجلیل به عمل می آید […]

به گزارش سلام پاوه:معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه رئیس ارشاد اسلامی شهرستان پاوه اظهار داشت: برگزاری آئین تودیع و معارفه معمولاً در مراسم کوچک و ساده ای برگزار می گردد که طی آن از تلاشهای رئیس پیشین تجلیل به عمل می آید و برای مدیر جدید نیز آرزوی موفقیت می می شود و در این رابطه باید از حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در فرمانداری پاوه تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:صدرالله بابلی ضمن اشاره به انتخاب درست روسای ادارات ارشاد دو شهرستان پاوه و روانسر افزود: آقای محمودی بالغ بر ۷ سال سکاندار مدیریت ارشاد پاوه بودند و در بحث مدیریتی هم این روال امری طبیعی است و قرار نیست مدیریتی همیشگی باشد.

وی با اشاره به جایگاه مهم فرهنگ و هنر در جامعه گفت: پیش نیاز و پیش شرط توسعه کشور در همه ی ابعادی وجودی آن اقتصادی ، فرهنگی … مرهون توسعه فرهنگ و هنر است.

بابلی با اشاره به سخنانی از امام(ره) ادامه داد: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به کشور، انقلاب را یک انقلاب فرهنگی برشمرد واین نیز به تأسی از فرمایشات پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)است که با زدودن دوران جاهلیت ارزش های انسانی را احیاء نمود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز به تبعیت از این دیدگاه می فرمایند: اگر حوزه ی فرهنگ و هنر غنی و قوی و مستحکم باشد، دشمن به حوزه های دیگر رخنه نمی کند.

بابلی در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمن و با بیان اینکه بعد از جنگ نظامی تصور بر این بود که همه ترفندها به یکباره تمام می شوند تصریح کرد: پس از آن دشمن برای رسیدن به مطامع خویش برنامه ریزی کرد و اگر ما نیز مقابله نکنیم خروجی ما مثبت نخواهد شد.

وی افزود: در حوزه ی رسانه اگر رسانه قلم اش برنده نباشد تاثیری در پی نخواهد داشت در حوزه های دیگر موسیقی و… نیز بدین سان بوده بنابراین تنها چیزی که دراین برهه ی زمانی می تواند تاثیرگذار باشد مقوله ی فرهنگ و هنر است .

بابلی در پایان توصیه‌هایی برای رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه داشت و گفت: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در پاوه همیشه حرف ها برای گفتن دارند ، خواهشی که از آقای محمدی راد دارم این است که تعامل، اعتماد و تکریم را در کار خویش پیشه گیرند اگرچه وی سعه صدر بالایی دارند باید بدانیم فرهنگ یک تعریف کلی دارد ؛ آفرینش، دین، فلسفه ، علم و هنر .. برای موفقیت نیاز به خرد جمعی است و همه از جمله مسئولین باید پای کار باشند .

 

وی در پایان سخنانش ضمن تسلیت مجدد بخاطر درگذشت فرزند امام جمعه پاوه گفت : لازم می دانم ضمن ابراز همدردی با حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه اندیشمند و معزز پاوه ضایعه فوت حاج مکرم قادری که از اعضای فعال جامعه هنری پاوه و منطقه بودند را تسلیت عرض کنم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل ارشاد اسلامی کرمانشاه وجود شخصیت تاثیر گذار و مهمی چون ماموستا قادری را یک ظرفیت مهم برای رشد و اعتلای فرهنگ و هنر بخصوص فرهنگ دینی و اسلامی این دیار دانست.

یک پاسخ برای “پیش نیاز و پیش شرط توسعه کشور توسعه فرهنگ و هنر است/اصحاب فرهنگ و هنر در پاوه حرفها برای گفتن دارند

  • شهروند در تاریخ بهمن 8, 1398 گفت:

    یعنی چی روال همینه که مدیریت ها عوض میشن؟!! من دو جین مسول برای شما میگم که بالا سی سال در یک پست و یکجا هستن چرا الکی حرف میزنید
    بعد کجای علم مدیریت یا علم سیاست یا هر علمی دیگه ای نوشته یک مدیر موفق باید عوض بشه چرا سیاسی کاری خودتون رو میزارین به حساب روال مدیریتی؟؟؟؟