پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 07:40

مدیران بدون هماهنگی با بخشداری حق ترک محل خدمت را ندارند

مدیران بدون هماهنگی با بخشداری حق ترک محل خدمت را ندارند

به گزارش سلام پاوه : در نشست شورای اداری بخش باینگان که با حضور اعضا صبح امروز در بخشداری برگزار شد. محمد هادی زامیاد مدیران دستگاههای دولتی بخش را به توجه و عمل به قانون توصیه کرد و گفت مدیران بدون هماهنگی با بخشداری حق ترک محل خدمت را ندارند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : […]

به گزارش سلام پاوه : در نشست شورای اداری بخش باینگان که با حضور اعضا صبح امروز در بخشداری برگزار شد. محمد هادی زامیاد مدیران دستگاههای دولتی بخش را به توجه و عمل به قانون توصیه کرد و گفت مدیران بدون هماهنگی با بخشداری حق ترک محل خدمت را ندارند.

شورای اداری بخش باینگان

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این جلسه بخشدار باینگان با تبریک طلوع چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت ایام دهه فجر فرصت مغتنمی است برای بیان و تبیین دستاوردهای شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه داخلی و خارجی و همچنین بیان دستاوردهای دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته برای مردم عزیز کشورمان و تمامی ملت‌های آزادی بخش جهان .

 

محمد هادی زامیاد بر همراهی و همکاری تمامی دستگاهای اداری بخش در اجرای هرچه باشکوهتر برنامه های گرامیداشت دهه فجر تاکید کرد .

 

بخشدار باینگان در ادامه به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و گفت حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش رو موجب اقتدار هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان خواهدبود.

 

زامیاد افزود تمامی دستگاهای اداری بخش و دستیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا ایجاد شور و نشاط در جامعه، زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

 

بخشدار باینگان مدیران دستگاههای دولتی بخش را به توجه و عمل به قانون توصیه کرد و گفت مدیران بدون هماهنگی با بخشداری حق ترک محل خدمت را ندارند.

 

زامیاد در ادامه با قدردانی از زحمات آقایان حسین زاده و یوسفی روسای سابق آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) باینگان ،آقایان امیر ظاهری و حسن شیخ الملوک را به عنوان روسای جدید این ادارات معرفی کرد .

 

در پایان برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش باینگان مصوب و اعلام گردید .

 

شورای اداری بخش باینگان

یک پاسخ برای “مدیران بدون هماهنگی با بخشداری حق ترک محل خدمت را ندارند

  • باینگان در تاریخ بهمن 6, 1398 گفت:

    آقای زامیاد هیچ مدیری بجز یک نفر خودت می دانید ۱۸ روز است در محل کارش نیست همه ی مدیران سرکار یا اینکه در داخل شهر رفع مشکلات هستند مگر خانه هر آن خانه نیست که آمدیم این قدر بدبختی داریم گرانی سرخوشی نداریم به منزل با دست خالی برویم و هرکسی از کارمندان گزارش می دهد توجه نکن صندلی آخر ندارد