د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 06:33

بررسی موضوعات بهداشت و درمان، ترافیک، بازار و مشکلات شهرداری در نشست امروز اعضای شورای شهر پاوه

بررسی موضوعات بهداشت و درمان، ترافیک، بازار و مشکلات شهرداری در نشست امروز اعضای شورای شهر پاوه

به گزارش سلام پاوه:نشست شورای اسلامی شهر پاوه با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه ، رئیس پلیس راهور ، رئیس اتاق اصناف با بررسی موضوعات مختلف با حضور اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر پاوه صبح امروز برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛در نشست امروز شورای اسلامی شهر پاوه موضوع ترافیک ، […]

به گزارش سلام پاوه:نشست شورای اسلامی شهر پاوه با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه ، رئیس پلیس راهور ، رئیس اتاق اصناف با بررسی موضوعات مختلف با حضور اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر پاوه صبح امروز برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛در نشست امروز شورای اسلامی شهر پاوه موضوع ترافیک ، بهداشت و درمان ، وضعیت بازار پاوه و پیگیری های اخیر رئیس شورای اسلامی شهرستان پاوه در تهران بررسی و نتایج و اقدامات انجام شده تشریح شد.

 

سرگرد عبدی:

آغاز بکار دوربین های کنترل ترافیک از دی ماه در پاوه

 

در این جلسه رئیس پلیس راهور پاوه در خصوص بحث ترافیک شهری و راههایی برای کاستن از آن به بحث و بررسی موضوع پرداخت.

 

 

سرگرد نورالدین عبدی آغاز به کار دوربینهای ترافیکی در پاوه را دی ماه اعلام کرد و با تشویق و ترغیب همشهریان بر تنظیم رفتار ترافیکی خویش و تعمیر دوربینهای نظارتی موجود در سطح شهر و کاهش نیروی انسانی راهور و عدم تاکید بر جریمه به صورت حضوری تاکید نمود.

 

وی اصلاح میادین بسیج و دف و سه راهی بیمارستان و سه راهی ارشاد را بر کاهش ترافیک موثر و ضروری دانست.

 

سرگرد عبدی انتقال محل تعزیه به مکان مناسب،ساخت پارکینگ و تجهیزات سخت افزاری برای آینده ترافیکی شهر پاوه را حیاتی دانست.

 

دکتر ولدبیگی:

حل مشکل متخصصین برای پاوه/صدور ابلاغ و جذب متخصص برای پاوه

 

دکتر جهانبخش ولدبیگی نیز در پاسخ به بحث متخصصین و جذب ۹۵ درصدی در این زمینه اشاره کرد و گفت؛ با تلاشهای و پیگیرهای ویژه حاج ماموستا قادری امام جمعه اندیشمند و معزز پاوه و دکتر شهاب نادری نماینده محترم مردم پاوه و اورامانات با مسئولان استانی و کشوری ابلاغ متخصصین از جمله ؛ رادیولوژی ، قلب ، گوش ، حلق و بینی، داخلی ، پاتولوژیست، چشم پزشک، برای کار در پاوه صادر شده و همچنین موضوع حضور پاره وقت دکتر حارث رضایی در پاوه نیز تثبیت شده است .

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه افزود؛ در آینده نزدیک ان شاالله متخصصین محترم مغز و اعصاب ، کلیه و مجاری ادراری اضافه خواهند شد.

 

دکتر ولدبیگی با بیان اینکه نیاز ضروری به تجهیزات بیشتر لازم است گفت ؛ برای تجهیزات بیشتر نیاز به رایزنی با مقامات ضروری است و از این رو قرار شد که به همراه اعضای شورای شهر در دیدار با رئیس دانشگاه و سایر مقامات رایزنی های لازم جهت جذب تجهیزات صورت بگیرد.

 

وی همچنین ضمن تقدیر از خیرین عزیز حوزه سلامت تنها خواسته تیم سلامت شهرستان را از این قشر محترم کمک به خرید یکسری از تجهیزات برای تعدادی از متخصصین گرامی دانست و گفت امیدواریم این خیرین بزرگوار پای کار بیاییند و شبکه بهداشت و درمان را یاری دهند.

 

دکتر ولدبیگی بحث جاده جدید و ورودی بیمارستان ، پیاده رو و تعبیه پله برای عبور افراد و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در جاده کنونی را مطرح و درخواست همکاری بیشتر نمود.

 

در ادامه اعضای شورا موضوعات مد نظر کمبودها و انتقادات همشهریان را به سمع و نظر رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه رساندند.

 

 

مهندس شفیعی:

تداوم نظارت بر بازار پاوه /هیچ کالایی در پاوه با کمبود مواجه نیست

 

در ادامه رئیس اتاق اصناف پاوه به وضعیت بازار و نحوه توزیع اقلام خوراکی مورد نیاز در بازار اشاره کرد و بر موضوع بازگشت احتمالی کوپن به صورت الکترونیکی توسط دولت در آینده خبر داد.

 

مهندس بهروز شفیعی همچنین عنوان کرد؛ هیچ کالایی با کمبود در بازار پاوه مواجه نیست. و نظارت بر قیمتها بصورت مستمر برقرار است.

 

جهانبخش لطف اللهی:

تخصیص ماشین آلات برای شهرداری پاوه / پیگیری برای ساخت کنار گذر برای پاوه

 

در ادامه جهانبخش لطف الهی عضو شورای شهر پاوه و رئیس شورای شهرستان گزارشی از پیگیری امورات شورای شهر و شهرداری را در سفر اخیر به تهران تشریح کرد.

 

وی از پیگیری های لازم برای کمک مالی و نقدی و ماشین آلات توسط سازمان شهرداری های کشور و مساعدت در این زمینه به شهرداری پاوه خبر داد.

 

لطف الهی همچنین گفت؛ با صحبتهایی که صورت گرفت مسئولان کشوری از احتمال تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری های کل کشور تا پایان سال خبر داد.

 

وی در ادامه رایزنی ها در تهران بر تاکید مجدد وزارت نیرو بر احداث ورودی و خروجی مناسب برای کنارگذر پاوه اشاره نمود و بر قول مساعد رئیس شورای شهر تهران بر کمک به شهرداری پاوه در خصوص واگذاری ماشین آلات با طی روال اداری آن تاکید نمود.

 

اعلام آمادگی شورا برای پیگیری مطالبات شهروندان

 

شورای شهر پاوه ضمن تقدیر از زحمات آقای لطف الهی ، از حضور مدعوین گرامی تشکر کرد و در خصوص حل مشکلات و همکاری با ادارات پاوه و همچنین مطالبات و درخواستهای همشهریان گرامی برای پیگیری امورات این شورا اعلام آمادگی کرد. و در زمینه های مختلف پیگیر امورات خواهد بود.

3 پاسخ برای “بررسی موضوعات بهداشت و درمان، ترافیک، بازار و مشکلات شهرداری در نشست امروز اعضای شورای شهر پاوه

  • کاوه یزدانبخش در تاریخ دی 6, 1398 گفت:

    امیدوارم پیگیری های اعضای محترم شورا وشهرداردلسوز درزمینه بهبودوضعیت شهرنتیجه بخش باشد

  • بازاری پاوه در تاریخ دی 6, 1398 گفت:

    خواهشا انسداد ترافیکی سه راهی بیمارستان را بردارید آنجا ورودی اصلی شهر است برای ورود جمعیت جهت تهیه مایحتاج روزانه از بازار پاوه انسداد آنجا و فعال شدن دوربینهای ترافیکی یعنی رخت بر بستن مردم از معامله در بازار پاوه و انتقال آن به شهرهای اطراف….
    اصناف کجایی رسیدگی کن کمر بازاریان پاوه بخصوص میدان مولوی خواهد شکست با این حرکت…
    بعد میگویند بازار و اصناف پاوه چرا ضعیف شده اند..
    به خاطر ترافیک ورودی، بازار پاوه نباید نابود شود
    جمعیت ورودی صبحها یعنی تزریق پول به بازار اصلی پاوه… اقای شفیعی شما یک کاری بکن…

  • کاوه یزدانبخش در تاریخ دی 6, 1398 گفت:

    امیدوارم باتدابیراعضای محترم شورای شهروشهردار دلسوز بودجه ای برای حل مشکلات سطح شهر ،اخذ وتخصیص داده شود.