پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 18:30

دومین نشست سیاسی با فعالین این حوزه در بخش نوسود برگزار شد

دومین نشست سیاسی با فعالین این حوزه در بخش نوسود برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : دومین نشست فعالین سیاسی بخش نوسود با معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری پاوه برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛با ریاست صادقی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری پاوه و با حضور جمعی از فعالین سیاسی بخش نوسود در محل بخشداری نوسود دومین نشست فعالین سیاسی […]

به گزارش سلام پاوه : دومین نشست فعالین سیاسی بخش نوسود با معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری پاوه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛با ریاست صادقی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری پاوه و با حضور جمعی از فعالین سیاسی بخش نوسود در محل بخشداری نوسود دومین نشست فعالین سیاسی اجتماعی این بخش برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست بخشدار نوسود ضمن تشریح اهداف جلسه از حضور آقای صادقی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان پاوه و سایر مدعوین در جلسه و همچنین فعالین سیاسی و اجتماعی سطح بخش تقدیر و تشکر نمود.

 

یونس جهانبانی سپس به تشریح مسائل سیاسی ، اقتصادی و عدالت اجتماعی و تاثیرگذاری فعالین سیاسی در حوزه عدالت اجتماعی پرداخت.

 

در ادامه حاضرین در نشست نقطه نظرات و مسائل خود را حول محور انتخابات و وظایف نمایندگان بیان کردند.

 

در پایان صادقی با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش مردم در انتخابات از آن بعنوان کنکور سیاسی یاد کرد.

 

معاون فرماندار پاوه آگاهی و فهم ملت شریف حوزه پاوه و اورامانات را در بحث انتخابات که فارغ از جناح بندی و بدور از هرگونه تعصبات قومی و قبیله ای صورت گرفته است تحسین نمود و گفت؛ با توجه به اینکه سرنوشت هر ملتی را در امر انتخابات خود آن ملت تعیین می کند بنابراین نیاز به دقت بیشتری دارد تا بتوان از این راه کارآمد سرنوشت خود را تعیین کرد.

 

سپس وی روند اجرای مراحل ثبت نام و صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در حوزه پاوه و اورامانات را تشریح نمود.

 

صادقی با اشاره به پاره ای از مسائل و مشکلات مرزی ، تلاش و پیگیری مسئولین ذیربط را در راستای تبدیل مرز شوشمی به پایانه رسمی مرزی را نیز تشریح کرد.