پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 16:16

همایش عشق و تحکیم خانواده در پاوه برگزار شد/عکس

همایش عشق و تحکیم خانواده در پاوه برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه : به همت موسسه سلامت روان ساریژی هه ناو پاوه و کلینک مشاوره و خدمات روانشناختی هاوری جوانرود همایش عشق و تحکیم خانواده در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز با استقبال شهروندان و حضور فرماندار و معاون سیاسی […]

به گزارش سلام پاوه : به همت موسسه سلامت روان ساریژی هه ناو پاوه و کلینک مشاوره و خدمات روانشناختی هاوری جوانرود همایش عشق و تحکیم خانواده در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز با استقبال شهروندان و حضور فرماندار و معاون سیاسی ، مدیر اداره ورزش و جوانان پاوه ،شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر پاوه همایش عشق و تحکیم خانواده برگزار شد.

 

مدیر موسسه ساریژی هه ناو پاوه ضمن خیر مقدم به حاضرین به تشریح اهداف برگزاری این همایش پرداخت و گفت : همایش عشق و تحکیم خانواده با هدف پیشگیری از طلاق ،افزایش سطح آگاهی نسبت به مهارتهای همسرداری،کاهش آمار طلاق در شهرستان پاوه برگزار می شود.

 

باران جلالی در ادامه ضمن ابراز همدردی با حادثه مرگ دو کولبر کرد در چند روز اخیر به معرفی موسسه ساریژی هه ناو پاوه و کلینیک خدمات روانشناختی هاوری پرداخت.

 

وی گفت : این همایش توسط این دو مرکز و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش وجوانان، شورای اسلامی شهر،شهرداری و بهزیستی شهرستان پاوه فرمانداری پاوه برگزار شد.

 

جلالی در ادامه ضمن تقدیر از مدیران این ادارات که در برگزاری این برنامه یاری رسان بودند از تلاشهای آقای کیوان مساعد صدا بردار برنامه نیز قدردانی کرد.

 

پرویز ایده پور فرماندار و سیروس صادقی معاون سیاسی فرمانداری پاوه نیز در سخنان کوتاهی  مهارتهای زندگی را لازمه هر خانواده و زوجی دانستند و به ازدواج همراه با شناخت و پیشگیری از آمار روز افزون طلاق تاکید کردند و آموزش در این زمینه را لازم و مهم دانستند.

 

نبی الله مرادی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی مدرس این همایش نیز در ادامه به ایراد سخنرانی پرداخت و مطالب جامعی از مشکلات زوجین و تاکید بر مهارتهای همسرداری پرداخت .

 

وی در بخش دیگری از برنامه دیگر مهارتهای همسرداری از جمله همدلی،رازداری،صداقت و‌‌‌… را به تفصیل برای حاضرین ارائه داد.

 

اجرای دو قطعه موسیقی زیبا از گروه موسیقی گیتار ، اجرای مسابقه همراه با جایزه ، تجلیل از ادارات یاری رسان برای اجرای این برنامه ، تجلیل از آقای کیوان مساعد صدا بردار برنامه از دیگر بخش های این همایش بود.

 

گفتنی است مجری برنامه خانم کژال میرآبادی و قاری این همایش که با صوت زیبا قرآن را قرائت کرد آقای عالم ازکات بودند.

 

با تشکر از آقای مظفر ولدبیگی مدیر مسئول سایت دنگی نوریاو در ارسال تصاویر