ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 00:08

مراسم تشییع پیکر ماموستا غفوری امام جمعه روانسر برگزار شد

مراسم تشییع پیکر ماموستا غفوری امام جمعه روانسر برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : عصر امروز و پس از اقامه نماز عصر با شرکت مردم خدا جوی روانسر و حضور مسئولان اورامانات پیکر امام جمعه فقید روانسر به خاک سپرده شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز و پس از اقامه نماز عصر با شرکت عموم مردم و حضور مسئولان ارشدشهرستان روانسر، […]

به گزارش سلام پاوه : عصر امروز و پس از اقامه نماز عصر با شرکت مردم خدا جوی روانسر و حضور مسئولان اورامانات پیکر امام جمعه فقید روانسر به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز و پس از اقامه نماز عصر با شرکت عموم مردم و حضور مسئولان ارشدشهرستان روانسر، ماموستا قادری امام جمعه پاوه و مسئولان اورامانات پیکر ماموستا عبدالله غفوری امام جمعه فقید روانسر از محل مسجدجامع به طرف مزارستان این شهر در پشت قله برگزار شد.
در پی در گذشت این عالم بزرگوار آیت الله علما نماینده ولی فقیه  و امام جمعه کرمانشاه و بازوند استاندار کرمانشاه پیام تسلیتی صادر کردند.
در این پیام آمده است این عالم جلیل القدر و مردمی و فقیه ربانی با تلاشی مجاهدانه و خالصانه همواره در راستای تقویت بنیان‌های مذهبی، فکری و وحدت مردم در مسیر پیشرفت و سرافرازی کشور و تحقق آرمان‌های مقدس انقلاب از اسلامی استوار و کوشا بودند و بر اتحاد و انسجام مسلمانان تأکید داشتند.
همچنین مصطفی زاده فرماندار شهرستان فردا را برای مردم  شهرستان روانسر عزای عمومی اعلام کرد.

گفتنی است حاج ماموستا ملا “عبدالله غفوری” امام جمعه روانسر صبح امروز به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت. ماموستا غفوری از دی ماه سال ۶۳ تاکنون به عنوان امام جمعه روانسر منصوب شده و از چند سال گذشته نیز به بیماری مبتلا شده است.

ماموستا غفوری در مهر ماه سال ۱۳۳۰ در روستای لون سادات از توابع شهرستان کامیاران متولد شد و پس از فراگیری علوم دینی در در محضر استاد زبردست حاج ماموستا ملا حسن خلیقی به اخذ اجازه نامه نائل و مفتخر شد.

وی در روانسر با سمت‌های مختلف از جمله نماینده امام (ره) و مسئول بخش فرهنگی در جهادسازندگی و نهادهای بنیاد مهاجرین، کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت کرده است.

موسس، مدیر و مدرس مدرسه علوم دینی امام شافعی (رض) روانسر از دیگر خدمات امام جمعه فقید روانسر بوده است.

چندین مقاله از ایشان تهیه و تنظیم و در مجلات و بعنوان کتابچه چاپ شده است.